Monday, May 9, 2011

Ziua mamei in Canada

Ieri in Canada a fost ziua mamei. Ziua mamei pe acest continent este in prima duminica din an, nu are aceiasi data in fiecare an.
Baiatul meu mi-a dat felicitarea facuta de el la scoala si a vrut sa faca el micul dejun, pentru ca era ziua mamei, a vrut sa ma rasfete, bine ca l-am ajutat si eu. De 8 martie cind i-am spus ca e ziua femeii si ziua mamelor in Romania, nu prea a fost asa atent cu mine, dar ieri m-a inebunit de cite ori mi-a zis: happy mother day!
Am decis sa nu mergem la nici un restaurant (este cea mai aglomerata zi a anului, toate mamele, sotii sau copii isi duc mamele la restaurant), asa ca avind micul dejun tirziu eu le-am gatit o cina copioasa, am sarit ieri prinzul. Micul dejun a fost intre 11 si 12, atunci prinz/cina a fost pe la 17.30.
Ei au descoperit simbata pe unde intra chiriasul si s-au ocupat si de chestia asta. Cica au reparat acolo, blocat intrarea.
Vremea a fost superba weekendul asta, cald si soare, nu cum ziceau pe internet si la radio ca va ploua. Nici nu te mai poti lua dupa ce zic ei.
Urasc ziua de luni si nu cred ca sint singura,chiar citisem mai demult, ani de zile in urma sa nu trimiti CV la firme cind cauti de lucru, lunea, sau sa nu ii suni niciodata vinerea. Lunea lumea e cu fundul in sus, iar vinerea sint nepasatori, se gindesc la weekend si nu mai lucreaza, nu mai sint receptivi.
Dar uite ca aproape a trecut ziua de azi. Am inceput in forta saptamina. La servici sint foarte ocupata ca e inceput de luna (chiar daca e in 9, de fapt de saptamina trecuta am inceput in forta) si sfirsit de an financiar la compania mea. Intodeauna primele 3 saptamini din luna mai pentru mine sint cele mai grele si ocupate din tot anul.
Azi ma mai gindeam la vacanta, pentru ca anul trecut pe vremea asta trageam tare la servici, iar cind veneam acasa faceam pregatirile de plecat in vacanta.In 29 mai am plecat in Europa, am zburat in Germania de unde am inchiriat o masina, am vizitat Frankfurt, Munchen, Berchtesgaden unde am fost sa vedem the Eagle Nest, apoi Austria si din Austria am mers in Italia, prima oprire a fost Venetia unde ne-am intilnit si cu fratele meu cel mare si cumnata mea (care nu ii mai vazusem de 12 ani de zile)au venit special de la Trevi unde locuiesc ei(pentru ca noi nu mai aveam timp sa ajungem pina la ei) si am petrecut impreuna un weekend la Venetia. Apoi ne-am intors spre Germania, initial am vrut sa mergem prin Elvetia dar am luat-o pe alt drum si am vizitat citeva castele Neuschwanstein si Hohenschwangau.Plus am vizitat Rothenburg un oras vechi medieval, unde nu am putut intra cu masina, orasul e inconjurat de un zid, fortareata. Am avut o vacanta foarte frumoasa,mincare buna, europeana, hoteluri frumoase si curate, totul a fost nemaipomenit. In Munchen am vizitat Deutsches Museum, Olympia park unde am urcat in turn si am mai vizitat BMW museum, am mincat in una din zile la restaurantul Hofbrauhouse, aici era restaurantul unde minca Hitler, am mai fost in piata Odeon. Am mai vizitat si muzeul de automobile din Amerang.Am fost si la Stuttgart la Mercedes museum, nu se putea altfel(din mai multe motive) si tot in Stuttgart cind au vrut baietii mei sa ma mai duca si la Porsche Museum am zis gata, pe mine ma lasati in oras sa merg la cumparaturi prin magazine ca m-am saturat de atitea masini, asa e cind ai baieti si unul e inginer si altul pe cale sa devina.....A fost o vacanta nemaipomenita si probabil ca am uitat multe locuri...ah da, am fost si la o sarbatoare nemteasca in Olhing la 25 km de Munchen, aici chiar am gasit un hotel foarte modern si cu preturi si conditii mai bune ca la Munchen si am inchiriat pe doua nopti. La intoarcerea din Italia am zis sa oprim tot acolo si am mai stat o noapte la ei.
Anul acesta e primul an in care nu ne-am facut planurile de vacanta, baietii mei prin decembrie spuneau ca ar vrea sa mergem tot in Europa, fiimeu vrea neaparat sa viziteze Hamburg, ca a aflat el ca acolo s-au inventat hamburgherii si alte locuri si tari care nu le-am vazut, dar din cauza ca stiam ca soacra mea nu este bine, au fost numai niste discutii. Asa ca am fost in standby cum zic astia, iar apoi s-a intimplat cu ea in martie, si apoi a fost durerea, asa ca nu s-a mai discutat despre vacanta.
Eu asi prefera sa mergem totusi in Mexic sau Cuba, unde noi am mai fost. Europa a fost foarte frumoasa, dar obositor ce am facut noi si e foarte scump cind pleci de aici (biletele de avion, sint jumatate din cheltuiala). Ajunsesem sa ma satur de deschis valize si inchis valize, noi nu stateam decit 2 nopti, sau o noapte intr-un hotel. Am stat 3 nopti la Venetia, restul erau, adu bagajele sus, desfa valize, a doua zi fa valize. Ultimile doua zile unde am stat la un hotel la Frankfurt ca de acolo aveam avionul, ajunsesem sa imi doresc cu nerabdare sa ajung acasa ca deja nu mai suportam hotelurile si bagajele, sau mai bine zis haine la valiza...ca nu avea rost sa le scot sa le pun pe umerase daca nu stateam mult intr-un loc.
Acum dilema, unde mergem in concediu anul acesta......hmmm....

2 comments:

salmi said...

La multi ani mamico! La noi e ultima duminica din mai, tot data variabila :). Eu de 8 martie primesc de la sot flori :) si de la fete daca isi aminteste profa de romana sa lucreze ceva cu ele...

Frumos concediu ati avut anul trecut, am fost si noi in Munchen acum mai multi ani si tare ne-a placut! Succes cu stabilirea concediului si o saptamana frumoasa!

MMA said...

Multumesc mult. Deci si in Suedia e diferit. Sper sa imi amintesc in ultima duminica din mai sa te felicit. Sotul meu nu si-a amintit anul acesta, dar nici eu nu i-am spus nimic.
Am avut intradevar un concediu foarte frumos, dar foarte costisitor, de aia nu putem face Europa chiar in fiecare an cum ar vrea baietii mei. Plus ca daca mergem in Mexic sau Cuba, eu ma odihnesc mai mult, ca mergind in resorturi turistice la all inclusive, numai baie, plaja, mincare...Ca ma simt tare obosita in ultimul timp....cred ca e virsta care isi spune cuvintul.
O saptamina frumoasa si tie.