Tuesday, May 31, 2011

Cu bune cu rele, despre Salmi

Asa am schimbat denumirea blogului meu de ceva timp. Cind m-am gindit sa il schimb si cea mai buna prietena a mea virtuala  Salmi mi-a sugerat sa imi aleg ce ma caracterizeaza pe mine cel mai bine , cum in viata mea nu e totul roz in ultimul timp, m-am gindit ca cel mai bun titlul ar fi asta.
Azi m-am intristat si ma gindesc numai la Salmi. Sint o perspoana f.. sociabila de felul meu si chiar daca in viata mi-am facut si dusmani,, in general mi-am facut numai prieteni. Pe Salmi nu am cunoscut-o personal sper sa am ocazia, dar cum ziceam e prietena mea virtuala cea mai buna, si azi ma rog pentru ea si familia ei si ii urez multa sanatate.
Dar am asa o presimtire ca totul va fi bine.
De obicei presimtirile nu ma inseala, dar o sa povestesc alta data despre asta, acum sint foarte obosita, dupa o zi de servici si apoi acasa gateste cina si continuare afara, vopsim deckul si au fost si 34 de grade C, asta de ieri, asa ca sintem terminati, nu numai eu, toti din casa.
In orice caz in seara asta ma gindesc numai la Salmi si o pup virtual si cred ca totul va fi bine. Iar daca vreodata vrea sa viziteze Canada, eu voi fi si ghid si gazda. Te astept Salmi cu draga inima impreuna cu familia.
Acum bafta la examen!

7 comments:

salmi said...

Ce surpriza frumoasa draga mea! Multumesc mult mult de tot, conteaza enorm pentru mine, mi-au dat lacrimile...stii ca sunt plangacioasa si emotiva...

Multumesc de invitatie, acum 6 ani am fost cateva zile in Canada, in Toronto. Atunci locuia acolo cumnatul meu(fratele sotului) dar acum s-a mutat in SUA asadar invitatia ta pica bine...nu avem programat deocamdata nimic incolo dar nu se stie...Si intorc invitatia, Gotland e raiul pe Pamant, trebuie vazut cel putin o data in viata. Va astept si eu cu mare mare drag.
Te imbratisez, am sa revin curand, acum invat si drept sa spun sunt cam stresata...:(.

MMA said...

Va asteptam cu drag. Noi stam la 400 de km de Toronto.
Multumesc si eu de invitatie, nu se stie niciodata, poate ne vedem.
Spor la invatat si multa bafta la examen.

Ionutz said...

MMA. Am si eu o intrebare. Am facut niste cursuri de contabilitate aici cu CGA-ul si imi caut de lucru in domeniu, desi am job. Cum crezi ca as putea reusi sa obtin unul avand in vedere ca nu am deloc experienta, ci doar scoala ? Vreau doar sa gasesc un job de entry-level, ca sa am baza de la care sa-mi construiesc experienta si nu reusesc.

Ai scris si tu pe blogul meu la un moment dat si am vazut din profilul tau ca lucrezi in contabilitate. As aprecia foarte mult un sfat de la tine. Merci anticipat.

MMA said...

Nu trebuie sa ai expierienta, daca ai cursuri facute in Canada e Ok. Adresa mea de email este horhota@hotmail.com, trimite-mi nr. tau de telefon, pe email, te sum eu si iti explic tot. Azi sint f.obosita, dar cind nu sint eu obosita? am raspuns in seara asta ca sa nu crezi ca te ignor. Iti citesc blogul de mai mult timp, stiu unde lucrezi dar nu stiam ca ai facut cursuri de contabil in Canada. Te sun, promit.

MMA said...

@Ionutz, acuma ca am mai mult timp, m-am gindit sa iti scriu. Deci cum ziceam nu trebuie sa ai experienta canadiana, daca ai ceva scoala la ei. Altceva este sa depui la toate agentiile, nu numai la firme, pentru ca agentiile te pot chema temporar citeodata sa inlocuiesti pe cineva la o firma si in felul asta iti faci experienta. Asa s-a intimplat la mine,m-au chemat de la o agentie sa inlocuiesc pe cineva care isi rupsese piciorul.
Si inca ceva, ai putea sa faci voluntariat daca ai timp pe linga serviciul care il ai. De ex. daca aveti biserica romaneasca acolo, te poti oferi sa faci contabilitatea la ei si poti trece in CV. Plus ca ai putea tine in multe alte locuri, pe linga serviciul care il ai, sint o groaza de organizatii non-profit. In felul asta iti faci experienta. Bafta multa!
Eu deja am 11 ani de cind lucrez la firma asta.

Zu said...

Foarte potrivit nume, inspirat ales :-). La mine google reader afisa tot numele vechi asa ca daca nu scriai postul acesta, nu imi dadeam seama ...

MMA said...

Merci. L-am schimbat ca nu era potrivit inainte.
Toate cele bune si weekend placut.