Tuesday, May 17, 2011

Ultimile noutati

1. M-am mai eliberat la servici, sint mai lejera, incepe sa se vada lumina de la capatul culoarului.
2. Ajung acasa de la servici, copilul facea la matematica (deci e bine sa mai iei si masuri cind e cazul, daca nu mai are laptop, sau are prola sau toate jocurile confiscate,se mai uita la Tv dar dimineata, inainte de scoala, ca nu mai avem sateliti, de vreun an, avem numai 4 antene pe gard de pe vremea cind aveam, acuma numai antena de camera, canale locale de la americani, nu de la canadieni, ca alea sint hidef, si se prind mai bine de unde stam noi) Dar minunea minunilor...punctul 3
3. Sotul meu de citeva zile ajunge inaintea mea acasa. Sa cred ca cercetarea a luat o pauza? sau e o minune?
Acuma ati mai facut gratare pe ploaie? asa am facut eu in seara asta, pozele le pun miine sint in aparat si sint prea obosita. De obicei de un an face gratar fiul meu, dar cum facea la matematica cind am ajuns, sotul era in dus iar butelia era goala de saptamina trecuta cind am facut frigarui, asa caci cind am ajuns, am luat butelia si copilul care a lasat matematica si am tras o fuga sa umplem butelia, ca deh, dimineata am scos de la dezghetat cirnati albi nemtesti care ii cumparasem simbata in dorul celor din Germania dar nu au acelasi gust ca in Germania, cu toate ca scria ca sint originali, dar nici piinea nu e aceiasi. Am mai copt porumb, tot pe gratar. Cind ne-am intors cu butelia, sotul a pus la loc butelia si s-a apucat sa faca cu copilul matematica in continuare, eu bucatareala si gratar, mai comentam si eu din cind in cind ca mie mi-a placut matematica, cel mai mult algebra, ce era si cazul din seara asta, dar amindoi sareau cu gura pe mine, sa nu mai spun eu raspunsul.
Vremea ne deprima, catelul are alergie de primavara, i-am luat ieri Claritin ptr. copii si azi i-am dat a doua priza, de cind am venit de la servici nu l-am vazut sa se mai scarpine, deci merge, ca duminica vorbeam cu un prieten din Bucuresti, mutat de curind la Snagov, medic veterinar, care voia sa imi trimita medicamente din tara, dar legea e asa de stricta ca i-am spus ca nu are voie sa imi trimita medicamente. In orice caz, tot nu stim unde vom face vacanta, copilul are scoala pina la sfirsitul lui iunie, iar nasii lui de botez, prieteni care i-am cunoscut in Germania si care acum locuiesc in Carolina de Nord vin la noi pe 1 iulie.
Mai am multe de spus dar e prea tirziu si copilul vrea atentie, noapte buna!

No comments: