Wednesday, May 18, 2011

O dimineata nebuna!

Nu imi place sa ma grabesc dimineata, de aceea ma scol devreme ca sa am timp de toate. Nu imi place sa vorbesc dimineata si nu imi place sa imi stea cineva in cale, deci pina se scoala baietii le am pe toate facute, pachete, micul dejun pentru ei, cafeaua, catelul hranit, dupa ce se scoala ei imi fac dusul si machiajul, parul, care nu stiu da eu ma trezesc dimineata cu el vraiste, in toate partile, poate dorm ciudat.
Azi dimineata, sculat, dat drumul la catel afara, facut cafeaua, facut mic dejun, pachete, dat mincare la catel, dupa care ce s-a gindit el sa se duca sa isi ingroape o jucarie sub forma de os intr-un ghiveci de flori din casa. S-a murdarit pe bot, a dat pamint pe jos pe mocheta, a imprastiat pamint prin toata sufrageria. Sa mor, nu alta. Inca nu se sculasera baietii, am luat aspiratorul si am inceput sa aspir, dupa ce l-am alungat afara pe catel. Dupa ce am terminat cu aspiratul, drept care s-au trezit baietii de galagie, dar era si timpul ca sotul sa se trezeasca, copilul trebuia mai tirziu, dar s-a trezit si el. Tot eu ia catelul si spala-l de pamint pe bot, dupa asta intru eu la dus, dupa, ma imbrac, machiez,toate pe fuga, caci aspiratul si spalatul nu erau in program. Pe fuga, beau cafeaua, tip la copil sa se spele si sa se imbrace, tipa si el, nu la mine, tipa de bucurie ca vede pe geam ca i s-a prins un iepure in capcana. Capcana care a fost pentru chiriasul din pod, a pus-o el afara de citeva zile cu niste morcovi in ea ca sa prinda un iepure, cica sa se joace cu el si apoi sa ii dea drumul, nu ca sa facem tocana. Iepurele era in cusca, iar altul era afara il pazea pe ala din cusca. Fuge fiimeu in pijamale afara, fuge si sotul si aduc cusca in bucatarie cu iepurele in ea. Inchid intii catelul intr-o camera care era disperat la vederea iepurelui. Si cei doi in loc sa manince si sa faca ce trebuie, nu numai ca ma incurcau pe mine, ocupind bucataria, dar si o galagie matinala care nu o suport. Pina la urma dupa ce l-au filmat, nu i-am lasat sa il scoata afara din cusca aia, ca nu voiam sa mai si fugim prin casa dupa iepure, catelul latra de zor ca era inchis in camera, totul era o galagie infernala, au dus cusca afara si i-au dat drumul. Am plecat tirziu la servici si deja obosita si toata dimineata la servici am avut aceiasi senzatie ca sint pe fuga....M-am deconectat de stare acuma la prinz dupa ce am mincat.

2 comments:

salmi said...

Hahaha, eu m-am distrat, ai scris asa frumos ca am trait din plin experienta ta de dimineata. O zi buna mai departe, bine ca s-a mai potolit...:).

MMA said...

Multumesc mult. Sper sa nu ma mai astepte evenimente cind ajung acasa.
O seara placuta si tie si vizionare placuta a filmului.