Sunday, May 15, 2011

Am plantat


Vineri dupa servici, toti 3, ba nu, toti 4 ca si catelul care a fugarit un iepure salbatic (avem destui pe aici, de nici nu ai crede ca locuim in oras) si care s-a mai latrat la gard cu cateaua lui vecina, am iesit la plantat. Nu ca ar fi trebuit atitea persoane la plantat niste rosii, castraveti si ardei, dar a trebuit sapat, carat saci cu pamint, ca m-am gindit eu ca ar fi bine sa mai adaug in gradinita de legume, niste pamint anul acesta. Am cumparat 10 saci de cite 30kg sacul din care am pus 9 saci in gradinita. Eu am sapat, fiimeu a greblat dupa mine, sotul a carat si a turnat pamintul si la urma eu cu copilul am pus plantele, care saracele ca le cumparasem de doua zile si cu toate ca au stat afara si plouase din cind in cind, erau cam pleostite. Dar bine ca le-am pus vineri, ca ieri frig si ploaie, azi ploua si iar cam racoare, dar azi vad ca ploua serios si e si vint. Inca nu arata ca lumea gradinita, dar vom lucra mai lucra la ea cind va fi vreme buna.

2 comments:

salmi said...

Ce frumos! Abia astept sa scrii cand mancati din roadele astea.

Mi-ar placea si mie tare mult sa am unde gradinari...dar noi avem o curte mica in spate unde nu e loc de asa ceva. Ma delectez insa cu flori. Chiar ieri am muncit si eu, o sa scriu pe blog cand e gata...din pacate azi plec iar si nu am reusit sa termin. Dar fac asta cand vin inapoi. te pup!

MMA said...

O sa le fac poze pe parcurs ce cresc si se coc. Nu e prima data cind punem, am pus in fiecare an. Citeodata au fost roade mai multe citeodata mai putine, depinde si cum ne-am ocupat de ele. Cind era mama mea la noi sau soacra mea ca au venit timp de 10 ani cind una cind alta, faptul ca se ocupau de gradinita si le udau erau mai bogate roadele, dar eu nu prea m-am tinut de ele anul trecut sau acum doi ani si s-au facut dar nu asa multe. Noi avem o curte imensa, dar numai intr-un colt e amenajata o gradinita de zarzavat care este si inchisa cu gard, deci nu are access catelul, numai iepurii salbatici, dar daca nu plantez chestii care sa ii atraga nu strica. Intr-un an mama mea a plantat fasole, dar nu in gradinita, avind curtea foarte mare, a pus pe linga gard din loc in loc pe unde aveam si flori, dar cum au crescut planta de fasole, cum au mincat-o iepurii. De rosii, castraveti si ardei am vazut ca nu se ating si mai avem si leustean, cea ce nu se gaseste aici. Gasim vara sa cumparam si rosii si castraveti iti dai seama, dar parca altceva e sa te duci sa le iei din gradina.
Sa ai o saptamina usoara si bafta, sper sa termini cu florile cind te intorci. Te pup si eu!