Saturday, May 7, 2011

Am slutit catelul

Contrar cu ce au anuntat astia ca va ploua incepind de vineri si pina marti, azi e soare si vara 24 de grade. Asa ca am profitat de vreme si am curatat putin si pe afara, dar am tuns si catelul scurt de tot, slutit aproape, dar ii va creste. Pun poze si voi pune si cu sushi care l-am facut noi, plus drobul si ouale de paste.



Avem multe papadii anul acesta. In Canada nu mai sint chimicale cu care poti sa le omori de anul trecut. In America se gasesc, vom lua de acolo, dar mai intii am sa culeg florile ca au descoperit o echipa de studenti cu profesorul lor de proiect de aici ca sint bune impotriva cancerului si cautind pe internet am descoperit reteta de vin din flori de papadii.

2 comments:

salmi said...

Imi place cum ai schimbat numele blogului! ;)

Sushi ti-au iesit perfecte, cred ca au fost delicioase. Si pasca la fel, iar ouale tale au avut culori ;).

La noi nu se da cu nimic contra buruienilor, doar le scoatem din radacina :).

O saptamana frumoasa!

MMA said...

Sushi au fost foarte bune si am facut cred ca de vreo 4 sau 5 ori pina acuma.
Ouale anul acesta (aflasem de la o prietena) le-am vopsit cu colorant alimentar, care se pune in creme la torturi.
Am mai scos si noi buruienile din radacina, avem o chestie speciala, dar acuma sint prea multe ca nici anul trecut nu am stropit, de cind s-au interzis in Canada chimicalele. Avem o curte prea mare si sint prea multe sa le mai scoatem cu aparatul acela, deci vom cumpara din America chimicale, ca acolo inca nu au fost interzise.
O saptamina frumoasa si tie si inca odata ma bucur ca te-ai facut bine.
P.S. nu mi-a venit altceva in minte ptr. numele blogului, dar e ok zic eu, caci cam asa este, am si bune dar am si rele....asta e viata.