Wednesday, May 4, 2011

A venit soarele si pe strada noastra!

La propriu, nu la figurat. Azi si miine nu mai ploua dar nu ne putem bucura prea mult caci de vineri ploua iar pentru urmatoarele 5 zile.
Tot e bine ca ne-a mai dat o pauza, sa ne mai revenim si sa zimbim din nou. Oare cum va fi vara? Inca nu am auzit la astia daca au prezis ce vara vom avea anul acesta.
Cind m-am mutat in W. din Montreal acum 13 ani, era 1 februarie, iar la Montreal erau vreo -35 si munti de zapada, iar cind am ajuns la W. unde erau vreo 14+ am crezut ca m-am mutat in paradis, in martie anul acela aici era deja vara. Asta a fost numai in primul an,asa sa ma pacaleasca pe mine, ca dupa aceea totul s-a schimbat si de la an la an vad ca e din ce in ce mai ciudata clima aici...
Apropos de vreme, fiul meu imi spunea ieri, petru ca azi avea la scoala in pauza de masa picnic in familie (eram si noi invitati) dar nu am putut merge, ca cica le-a zis madam ca din cauza ca iarba va fi uda si pamintul in curtea scolii, unde ar trebui sa fie picnicul, vor face picnic in sala de sport a scolii...ce picnic va iesi....dar ma rog, copii probabil ca au avut distractie chiar in sala de sport.
Ma gindisem aseara sa trag o fuga de la servici in pauza lui de masa, cu toate ca ar fi trebuit sa fug si sa strabat un oras la o ora foarte aglomerata, dar pina la urma vorbind cu o prietena care are si ea baiatul la aceiasi scoala, dar in alta clasa (e mai mic) si mi-a spus ca merg parintii ei, atunci am decis ca vor sta cu ei ca in familie. Acum abia astept sa vina de la scoala sa ma sune si sa imi povesteasca cum a fost picnicul in sala de sport....
In rest toate bune. Chiriasul nu a intrat in cusca inca si cred ca mai locuieste sus. Am inteles ca weekendul asta baietii mei, care cica au descoperit ei, dupa ce s-au urcat din nou pe casa, cam pe unde ar intra, vor bloca intrarea aia undeva in podul casei dar in weekend, ca cica ia prea mult timp.
Adevarul e ca ajungem tirziu acasa, aproape seara si dupa ce mai faci un dus si cina....nu mai ramine timp de nimic aproape.
O zi buna tuturor!

No comments: