Thursday, September 1, 2011

Weekend

Pentru mine a inceput weekendul de ieri dupa amiaza. Asta pentru ca mi-am luat doua zile de concediu, dar nu plec nicaieri a inceput schimbatul acoperisului la casa.
si acum aia noua care au pus-o
Iar catelul s-a pisat pe husa care au pus-o ei ca protectie, ca a trebuit sa ma duc sa sterg dupa
Si ghinion, afara e o caldura de mori cu umiditate maxima si miine va fi si mai rau, asa ca muncitorii mei au plecat azi la ora doua, iar miine vin putin dimineata urmind ca in loc de doua zile procesul asta sa se extinda pe mai multe zile, ca simbata si duminica va ploua si probabil ca vor termina luni. Asa norocoasa sint, ca pina azi de doua saptamini vremea a fost racoroasa. Pe unul din ei il apucase durerea de cap de a trebuit sa ii dau pastile....
Eu intre timp, am spalat rufe, am facut zacusca de fasole, fasole batuta si mincare de fasole, daca tot am fiert fasole pentru zacusca am pus dublu cantitatea si am facut si restul....surpriza pentru baieti ca numai mie imi place fasolea. Copilul e la camp, trebuie sa il iau in doua ore.
O zi buna la toti!





5 comments:

Unknown said...

Mai da frumoasa casa mai aveti ! Bravo

salmi said...

Deci in constructii si voi...abia am asteptat sa ajung acasa sa vad baia :).
Ce harnicutza esti! Trimite si la mine niste zacusca, nu am mai mancat de cativa ani :)). O sa fac si eu in prima toamna libera de scoala, abia astept! :)

MMA said...

Merci Catalin
Salmi, ti-asi trimite daca asi putea cu cea mai mare placere!

Mowgli said...

Ai o casa foarte frumoasa. Ca m-ai invitat la tine, cand voi putea, nu voi rata o balaceala in piscina ta :))

MMA said...

Mowgli, va asteptam cu drag, acuma e cam verde ca nu am mai tratat-o si nici pompa nu a mers mereu, ca stii tu ca ultimile doua saptamini, asta pina joi, exact cind am inceput eu cu acoperisul a fost racoare dimineata si seara si am zis ca e timpul sa inchidem piscina, dar nu numai eu si vecinii mei care la ei e si mai verde apa. Dar va asteptam cu drag la noi si nu glumesc!