Thursday, September 15, 2011

A trecut si vara asta!

Si nici nu stiu cind. Mi s-a parut ca a trecut prea repede. A venit frigul, copii au inceput scoala de mai mult de o saptamina. Apropos de asta, azi ma duc la scoala la fiimeu. Aici asa se face in a doua saptamina dupa ce incep ne invita sa cunoastem invatatoarea, sau cam prost spus invatatoare ca e in clasa a7a, profesoara sau pe Madam. In fiecare an a avut pe altcineva, asa e moda aici. La inceput am crezut ca e aiurea, dar acum cred ca e un lucru bun si de ce zic asta. A fost cite un an cind am fost la scoala si am cunoscut persoana si mi s-a parut ca nu e chiar asa buna cum ar trebui sa fie. Ori prea lasatoare, ori prea ametita, etc. Deci ce ar fi sa aiba una din asta 4 ani la rind. A fost cite un an cind mi-a placut tare mult de cite una, dar ma rog, asa e moda nu a ramas la ea.
Si ce am mai facut noi in ultimul timp. In weekendul cu acoperisul, s-a infundat chiuveta la bucatarie. Cind am rezolvat chiuveta cu multe incercari care au esuat si pina la urma am chemat pe unul specializat si ne-a rezolvat ala dar a trebuit platit. Asa urmatorul weekend adica simbata trecuta, ploua ca la balamuc si de mai multe zile, merg sub scara sa iau ceva de acolo, ca mi-am facut acolo ca un fel de camara, am pus borcanele de zacusca si alte chestii si mirosea a fum, ma uit la sump pump asa se numeste in engleza, e pompa care ar trebui sa lucreze sa scoata apa afara sa nu se inunde fundatia, dar nici sa nu o lase apa sa intre in subsol sau mai bine zis in casa ca de fapt casa noastra nu are subsol e mai mult demisol ca avem geamuri, dar geamurile sint un pic mai sus de nivelul pamintului, nivelul de jos fiind cumva numai jumate in pamint sau chiar mai putin. Noroc ca am depistat la timp problema ca putea sa ne inunde casa. Pompa mergea dar nu scotea apa si nu mai avea mult pina sa dea pe afara. Pina la urma sotul a rezolvat-o dar a fost nevoie de multe ore sa depisteze care e problema, o valva intr-o teava....care se rupse-se. Daca si weekendul care vine se mai strica ceva eu o iau razna, ca m-am saturat de chestii din astea.
In rest am gatit, am facut niste poze dar le pun alta data, am mers la servici si cam atit, nimic important. Copilul a racit cu schimbarea de vreme si pentru ca bea numai cu gheata, catelul nu face nimic, numai maninca si doarme.....in rest viata merge inainte.
Si acuma si niste glume:

O femeie se ruşinează tare de cinci ori în viaţă:

- prima oară - când îşi pierde fecioria;
- a doua oară - când îşi înşeală soţul prima dată;
- a treia oară - când îşi înşeală soţul a doua oară;
- a patra oară - când primeşte bani prima dată;
- a cincea oară - când ar da bani, dar n-are cui.


Un bărbat se ruşineaza tare numai de două ori în viaţă:
- prima dată: când nu poate a doua oară!
- a doua oară: când nu poate prima dată!

8 comments:

Mowgli said...

Cand mai gatesti sa mai pui, te rog, macar din cand in cand niste poze sa vad si eu :).

MMA said...

Am pozele facute, dar nu am avut timp sa le pun. Weekendul asta, promit!

Unknown said...

"catelul nu face nimic, numai maninca si doarme " - viata de caine , ce sa mai vorbim :))))

A da , hai si cu pozele sa mai salivam putin la ce ai gatit.

MMA said...

@Catalin: am gresit de fapt face si el ceva, latra cind vine cineva la usa sau cind trec oameni cu alti ciini pe strada.
Promit sa pun poze miine!

salmi said...

Bine ca s-a rezolvat cu pompa! Si la noi s-a racorit, dar nah, noi nu am avut calduri ca ale voastre, sa zicem ca temperaturile sunt in "grafic" :).

Un we frumos!

MMA said...

Merci mult Salmi, weekend placut si voua! Am vazut progresele din baie, chiar am vrut sa comentez ca imi place culoarea la gresie, dar fiind la servici a intervenit ceva si nu am mai apucat.
Aici s-a racorit s-a incalzit, iar ieri de pe aer conditionat am dat pe caldura, ca miercuri au fost 27 de grade si ieri 17, iar cind am ajuns aseara acasa era frig si se anuntau 4 grade pentru noaptea.

salmi said...

huh ce treceri la voi de la o temperatura la alta...la noi stim una si buna :).

Am primit comentariul, multumesc!

MMA said...

Da Salmi asa e la noi. Asteptam vara indiana care e prin octombrie, citeva zile iar foarte calduroase cind iar vom schimba termostatul de pe caldura pe conditionare.