Thursday, September 22, 2011

Azi mi-am comandat o carte

Si de abia astept sa vina. Asta numai din cauza lui Nina. Celor din Romania le recomand, daca nu o citesc pe Nina sa o citeasca si sa si comenteze pe blogul ei, ca a mai promis premii.
De ce recomand celor care locuiesc in Romania, ca sa nu punem fata la cheltuieli costisitoare cu trimisul premiului prin strainatate, dar o poate citi toata lumea, ca mie imi place blogul ei, e nostima, e sufletista, femeie de afaceri cu...."toane"....
Citind azi dimineata, mi-am dorit si eu o carte din alea 10 care le da ea ca premiu si pe moment m-am intristat putin ca nu pot si eu participa, v-am spus motivele, dar dupa aceea s-a auzit "zdrang" la mine in cap (deci mi-a picat fisa) si am zis : stai nene ca pot sa mi-o comand pe Amazon. E drept ca este in engleza, dar de abia astept sa o citesc. Nu am citit-o niciodata si vad ca lumea o lauda. Asa ca stau cu sufletul la gura sa imi vina cartea:  Sarah's Key by Tatiana De Rosnay.
O zi buna!

6 comments:

Mowgli said...

Am intrat si eu acum pe blogul ei. Foarte interesant si foarte frumos scris. A inceput sa-mi placa la nebunie sa intru sa citesc vietile si gandurile oamenilor simpli, asa ca noi :)).

MMA said...

Asa este! tot genul asta de bloguri imi plac si mie.

nina said...

@Mowgli te mai astept in vizita la mine.
@MMA- sa stii ca intr-o zi voi face pe dracu'n patru si-ti voi trimite niste carti. Nu una, mai multe. Numai ceva rabdare sa ai. :)

salmi said...

Ah, am ajuns si eu la Nina, am sa o mai vizitez ca imi place. :)
Super idee, am gasit cartea tradusa in suedeza asa ca o comand. Am vazut mai multe titluri de ale autoarei care m-au atras :). Mersi de pont!

We placut si toate bune.

MMA said...

@Nina draga, nu te agita, ca le comand singura pe aici. Merci de pont, vorba lui Salmi, ca nu auzisem de ea si poate mai comand si altele de pe lista ta, astept sa vad ce mai comenteaza lumea la tine despre celelalte carti!

MMA said...

@Salmi: ma bucur ca iti place. Weekend placut si spor la invatat!