Tuesday, September 20, 2011

Imi mai trebuie o viata, sau ziua ar trebui sa fie de 48 ore!

Stiu probabil ca nu sint singura care gindesc asa, dar este ora 9.23 pm si de abia am terminat, adica acuma am intrat si eu in pat la laptop sa ma relaxez si cam asa sint toate zilele mele. Ma scol dimineata la ora 6 am, astea in cazuri fericite, caci de multe ori ma trezesc pe la doua jumate, trei dimineata si nu mai dorm, cu toate ca stau in pat, asa ca pe la ora 5 Am ma dau jos si merg la bucatarie. De doua zile ma scol la ora sase (caz fericit) dar hai sa spunem ce am facut azi. M-am trezit la ora sase cum va spuneam, intii dau catelul afara si imi fac cafeaua, care la mine e foarte rapida, beau ness cu vanilie facut cu apa rece, deci umplu cana de la filtru frigiderului cu apa si bag o lingurita de ness aromat, fara zahar, fara nimic. Pina imi beau cafeaua si fumez o tigara, vine si catelul din curte de la treburile lui. Apoi ma spal pe dinti, cind nu uit imi iau si multivitamina, de multe ori uit. Apoi ma apuc de facut pachete, scoala, servici si mic dejun pentru baieti, ba si catelului trebuie sa ii dau primul ca altfel schelalaie de scoala toata casa (apropos catelul nostru nu mai maninca mincare de ciine de vreo 5 ani din cauza sotului, alta poveste, o spun alta data) asa caci catelul primeste dimineata piine cu pateu, lapte cu cereale sau mai stiu eu ce. Nici baietii mei nu maninca la fel dimineata, trebuie sa le pregatesc dupa gusturi, ca sotul meu nu maninca lapte cu cereale sau ceva dulce dimineata dar nici copilului nu ii place pateul, sau salam dimineata sau mai stiu eu ce. Te doare mintea, cite trebuie sa mai inventez, mai ales ca nu le pot da in fiecare dimineata la fel. Da o sa ziceti ca ma pling, dar asi vrea si eu sa iau o pauza.........asa dupa ce am terminat cu pachetele si micul dejun, catelul hranit, mai iau o tigara si mai beau o cafea si intre timp se scoala sotul, dupa ce se scoala intru si eu la dus, dupa care ma imbrac dupa ce probez vreo 3 toalete cu toate ca la cafea ma gindesc cu ce m-asi imbraca, ei bine nu se intimpla asa si asta e cam zi de zi, da stiu sint nebuna. Apoi dupa ce ma hotarasc in sfirsit cu ce ma imbrac, incep cu machiatul, nu imi ia mult ca fac asta de ani de zile. Apoi ma duc si pregatesc hainele lui fiimeu. Apoi scol copilul care ii trebuie 10 sau 15 minute sa se scoale iar eu tip la el de pe unde sint, citeodata in baia de jos ca imi intind parul sau in bucatarie ca spal farfuria din care a mincat sotul si cana mea de cafea............e dezastru, bine ca avem casa noastra si nu ne aud vecinii. Apoi plec la servici, sotul plecat deja, ca el nu face nimic dimineata decit dus, maninca si se barbiereste dar cam la doua zile. Deci plec si eu la servici, obosita deja, dar ajung la servici si ma odihnesc pentru cel putin 40 minute ca nu ma apuc de nimic, decit cites emailuri si sint cu ochii pe ceas ca la 8.25 trebuie sa sun copilul sa ii spun ca e timpul sa plece la scoala. S-a mai intimplat sa uit si m-a sunat el la 8.30 sa imi aduca aminte ca nu l-am sunat.......acuma e mai bine ca nu mai are autobuz si merge pe jos, deci nu pierde autobuzul, poate sa si intirzie.....vorba vine ca eu sint punctuala si imi place punctualitatea. Asa si apoi imi vad de treaba la servici cu diferite probleme, o zi am clienti suparati, aia suparati sint aia care nu imi platesc si ii amenint eu sau chiar ii deconectez, cu facturi cu cecuri, cu patronul care e citeodata in toane bune si facem glume sau alte ori in toane rele si e ciufut...dar sa continuam cu ziua de azi...vin acasa dupa ce ca iar m-am certat cu niste clienti, asta se intimpla cam in fiecare zi, patronul a fost ok, asa si de ieri fac niste exercitii dupa un dvd care mi l-am luat, 12 minute pe zi, ieri ridea fiimeu de mine, azi a fost mai intelegator. Deci vin direct acasa, ma schimb in haine de sport si incep exercitiile, fiimeu imi aduce si halterele ca asa era azi si cu haltere. Dupa ce termin, intru la dus, el pleaca sa tunda iarba ca asa hotarisem la telefon (barbatul meu vine tirziu, f. tirziu in ultimul timp, descopera.....universul...............ca nu am voie sa zic ce, dar asa e in cercetare, mai bine imi luam un muncitor de barbat) dupa ce termin cu dusul, ma apuc de cina. Aseara un prieten a trecut si ne-a adus niste peste prins in weekend undeva in America, somon, trebuia sa mergem si noi la o cabana dar s-a imbolnavit fiimeu, a racit, plus trebuia inchisa piscina, plus starter la masina mea....ei probleme, ca de astea nu mai scap niciodata. Inainte sa ma apuc de cina, m-am dus in gradina sa iau niste patrunjel, acolo am vazut leusteanul, strugurii care mii maninca ceva, asa ca m-am apucat de cules de smuls buruieni. Anul acesta nu am avut roade, rosiile putine, strugurii mincati de ceva, castravetii naiba sa ii ia, totul e de paragina, e drept ca nu m-am ocupat de gradina, ca nu am avut timp si plus ca nu le am cu agricultura, m-am nascut la oras la etajul 7 si de cind nu a mai venit mama la mine totul arata jalnic, cu toate ca iau instructiuni prin telefon, cum sa tai via si alte alea, nu am timp sa ma ocup si asta e, dus de ripa.......
Deci m-am apucat de cules strugurii aia albi si apoi am intrat in casa si mai intii a trebuit sa spal catelul care s-a facut negru, a plouat ieri toata ziua, si se baga pe unde nu avem iarba si s-a facut negru. Apoi m-am apucat de mincare, o ciorba ca nu am mai facut demult ca nu mai maninca nimeni dar mie imi era dor si daca tot aveam peste am facut cu peste, dar mai bine pun poze ca sint obosita rau. Si apropos ca dupa ce am terminat cu masa am dus si struguri la vecini si in stinga si in dreapta si miine duc si la servici, ca decit sa se strice mai bine sa ii dau.
aici am dus strugurii in garaj ca erau plini de urechelnite si furnici, apoi i-am ales si pus in pungi si le-am dus si la vecini. Noapte buna!


iar ieri seara am gatit hamburger helper, mincare canadiana si salata de brocoli cu migdale, foarte buna


5 comments:

Mowgli said...

Pe scurt, o viata frumoasa, orice ai zice :). Iar cainele e tare simpatic. Vreau si eu sa-mi iau o matza sa-mi mai absoara din energia negativa :). O seara placuta si o zi usoara maine, cat mai usoara! :)

Unknown said...

Si nimic dulce ????

salmi said...

wow, sunt impresionata! Eu nu fac atatea acasa pentru ca pur si simplu dimineata fiecare isi face mancarea lui...adica micul dejun. Nu i-am obisnuit sa ii servesc, ca doar si eu trebuia(si trebuie cand muncesc) sa merg la munca...Pachete u pun ca la noi fetele mananca la scoala(primesc pranz la cantina scolii, e gratuit aici) si sotul la restaurantul spitalului(cu mine cand muncesc si eu). Abia serile ce mai trebaluiesc(pun vase in masina de spalat, haine la spalat daca e cazul, fac cina). Eu ma rasfat :). Uneori si Diana ma rasfata ca mai gateste si ea cina daca are chef :).

Zu said...

Wow, eu nu fac nici pe departe cate faci tu si tot sunt lata! Nu stiu cum reusesti. Iar la bucatarie, ah, jos palaria, ce poze pui tu...

Sper sa ti se mai limpezeasca lucrurile, eu una am decis sa incerc nu ma mai inham la nimic nou, sa incerc sa le termin pe astea pe care le am si sa razbesc putin la liman.

MMA said...

@Mowgli, bafta multa cu pisica. Daca iti plac pisicile ia una. O saptamina placuta si usoara si tie!

@Catalin: daca mai faceam si ceva dulce terminam la 12 noaptea. Lasa ca mai maninca si fructe....

@Salmi: esti o norocoasa ca ai fete. Mai bine faceam si eu una, ca cu baietii e mai greu. Fiimeu nu are cantina la scoala, sotul nici atit si i-am cam rasfatat, e vina mea stiu.
Citeodata, ca aseara de exemplu am bagat si eu vasele la masina, o fac mai rar, ca nu sint destule sa dau drumul la masina in fiecare zi si ca sa le pun in ea trebuie sa le clatesc bine si daca tot trebuie sa le clatesc, atunci le si spal si gata.

@Zu: tu ai copilul mic acuma si cred ca de asta esti obosita. Ai sa vezi ca va fi mai bine cind va creste mare si nu va mai fi dependent de tine. Dar daca ii inveti cum i-am invatat eu pe ai mei, tot tu le faci pe toate....
Si eu imi propun mereu sa o las mai usurel, dar nu reusesc, cred ca am prea multa adrenalina ziua iar seara pic lata...

O saptamina frumoasa si usoara la toti!