Thursday, September 22, 2011

Toata lumea la mine e rasfatata

Am mai mincat asta odata saptamina asta si uite ca nu vreau sa mai maninc
Asa ca fac greva foamei, cu toate ca nu am mincat nimic azi.
Nu e prima data cind face asa si probabil ca miine dimineata am sa arunc si ii voi da altceva, dar in seara asta nu am vrut sa ii dau ce am gatit, ca i-am dat dimineata, nu a vrut sa manince si am pus la rece, i-am dat in seara asta si tot nu a mincat.
Pentru noi am facut

am lasat si placa aia de lemn de cedru sa se arda sa dea un gust mai bun la pieptul de pui, iar berea era ca mai stropeam cu ea cind lua foc carnea de la uleiul de masline in care am marinat-o

3 comments:

salmi said...

yamiiii...zi-mi si mie ce amestecuri de legume ai acolo, sa incerc si eu.

MMA said...

Salmi, amestecul e unul mediteranian si unul de legume asiatic, sint cumparate din comert congelate. Trebuie sa fie si pe la voi legume congelate. Am mai trintit eu o ceapa care am calit-o inainte in niste ulei de masline.

salmi said...

Multumesc, sigur ca sunt. Dar voiam sa stiu ce amestec :).