Saturday, September 17, 2011

Moda la canadieni

Copii sa doarma unul la altul. Acum am la mine copilul lui vecina ca nu s-au trezit inca ca s-au culcat pe la 3 dimineata. A venit de ieri de la cina si s-au jucat pina aproape dimineata si acum inca dorm. Mie moda asta nu prea imi place dar asta este. Am mai avut si copii de la scoala de la fiimeu, nu numai al vecinilor. Parca nu se puteau juca si sa iasa sa mearga acasa sa se culce, ca e chiar in stinga mea casa lor. Am si in dreapta un baietel care vine tot asa din cind in cind.
Le-am facut floricele si ei si-au pus canapeaua ca la cinema si s-au jucat jocuri la PS3. Eu m-am culcat devreme, dar m-am trezit la  3 dimineata ca fiimeu cauta catelul, care era la mine in camera.

2 comments:

nina said...

sa stii ca si la noi e moda asta. Eu le-am mai lasat pe fete cu prietene la noi, dar ele n-au ramas la alti copii, ci doar pe la veri si nasi. Probabil ca urmeaza sa le las si pe la vecine. :(

MMA said...

Nu am stiut ca si in Romania s-a inceput cu moda asta. Al meu a tot fost si el pe la colegi, pe la prieteni, dar nu stau linistita cind e plecat sa doarma in alta parte. La vecini nu a fost, numai copii vecinilor au venit la noi sa doarma. A vrut odata dar nu am fost de acord.