Thursday, September 8, 2011

Poate sa ninga si sa ploua, am (nu canadiana) acoperis nou

Adevarul este ca ploua de doua zile si e frig...dupa canicula care a fost incepind de saptamina trecuta de joi, s-a racit brusc luni. Apoi de marti seara a inceput ploaia si ploua si ploua....bine ca avem acoperis nou.
Nu am mai avut chef sa scriu si nici acum nu prea am, asa ca va mai dau niste bancuri. O zi buna tuturor!


Trei femei stateau de vorba pe timpul lui Ceausescu despre metode anticonceptionale. Prima spune:
-Pe mine ma doare in cur! Sotul meu este ginecolog si in caz ca ramin gravida, imi face el un chiuretaj.
A doua spune:
-Si pe mine ma doare in cur! Sotul meu este farmacist si imi aduce pilule anticonceptionale, deci nu am probleme!
A treia spune:
-Si pe mine ma cam doare in cur! Dar barbata-miu mi-a zis sa ma obisnuiesc...

-... şi știi, Ilenuta, în compunerea "Cum mi-am petrecut vara" nu era necesar sa desenzi și pozițiile!

Pentru a nu părea disponibila de la prima întâlnire, domnișoara a mâncat banana cu lingura.

Un bărbat întreabă o doamna ce vârsta are. Ea flirteaza:
- Ghiciți! Va dau un indiciu - fiica mea merge la grădiniţă ...
- Lucrează educatoare?

Domnule director,
Avand in vedere ca sunt singura angajata din firma care nu v-a dat in judecata pentru hartuire sexuala, va dau in judecata pentru discriminare.
Cu stima, Florica.

- Alo, politia? Veniți urgent, cineva încearcă sa ma viole...le...le ..la ...la ...Ok...Nu mai veniți!

În Germania a avut loc festivalul de bere. Cele mai multe beri au fost băute de locuitorul orașului Caracal I.Popescu, care a urmărit festivalul la televizor ...

Directorul grădinii zoologice este întrebat de un vizitator:
- De ce tigrul asta pare nenatural şi se cacă tot timpul?
- Înțelegeți, tigru este bolnav și am îmbrăcat paznicul intr-o piele de tigru.
- Şi de ce se cacă ?
- Pai al doilea tigru din cușcă este adevarat.

Un locotenent, după ce a băut aproape toată noaptea, n-a reușit sa se trezească dimineața. Suna telefonul. O voce plăcută de femeie: "D-le locotenent, doriți sex prin telefon?
- Bineînţeles!
- Aveti legătura cu comandantul unităţii.

Bula merge la doctor:
- Doctore, sotia mea mi-e infidela. In fiecare seara merge la bar, agata barbati, dupa care se culca cu toti cei care-i ofera de baut. Sunt disperat! Ce trebuie sa fac???
- Mai intai calmeaza-te ... acum spune-mi exact, la care bar???

In armata, soldatii sunt scosi la program administrativ in gradina
unitatii. Caporalul, cu un aer satisfacut, zice:

- Asa, toata lumea ia cate o lopata si treceti la sapat !

- Inainte de asta... E vreunul printre voi care se pricepe la algebra?

- Eu, sa traiti ... Sunt student la mate-fiz, dom`caporal.

- Bravo, ma. Atunci arunca dracului lopata aia, ca nu-i de tine.

Soldatul, usurat, arunca lopata cu o mina vesela. Caporalul continua:

- Si pune mana pa' harlet. Tu vei extrage radacinile!

No comments: