Monday, September 19, 2011

E veche dar e buna

Eu prima data cind am emigrat am aterizat la Montreal, unde am locuit 3 ani. E veche dar e buna, probabil ca multi ati mai citit-o.

19 Sept.   Am ajuns in Canada. Sunt atat de fericit si emotionat. Aici este atat de frumos. Muntii sunt de o splendoare nedescrisa. Abia astept sa-i vad acoperiti de zapada.

14. Oct.   Canada. Cea mai frumoasa tara de pe pamant. Frunzele au primit toate acele nuante de culoare galbena si portocalie. M-am plimbat cu masina prin natura si am vazut cerbi. Sunt atat de frumosi. Cerbii sunt cele mai frumoase animale. Cred ca am ajuns in paradis. Iubesc Canada.

11.Nov.   Ziua sarbatorii nationale. In curand incepe vinatoarea cerbilor. Nu-mi vine sa cred ca cineva poate sa ucida un animal atat de frumos. Sper ca va ninge in curand aici.

2Dec.      Azi noapte a nins pentru prima oara. M-am sculat si am vazut ca este alb peste tot, ca in cele mai frumoase vederi . Am iesit afara , ne-am batut cu zapada si apoi am curatat in fata casei . Cand a trecut masina de curatat zapada , am dat iar zapada din fata curtii. Tara deosebita. Iubesc Canada.

12 Dec .    Azi nopate a nins iar . Masina a curatat zapada din nou . Ne-a blocat intrarea in curte . Aici este splendid.

19.Dec     Azi noapte a nins iarasi . N-am putut sa scot masina sa merg la lucru. Aici este frumos, numai ca sunt obosit de curatat zapada. Din nou masina aia blestemata .

22.Dec .    Cacatul asta alb nu s-a oprit toata noaptea . Am bataturi de la lopata si ma doare spatele . Aceasta maimuta cu masina de curatat , parca se ascunde dupa colt si asteapta sa curat in fata curtii. La naiba .

25.Dec .    Craciun Fericit, pe naiba ! A nins din nou ! Daca il mai prind pe homosexualul ala cu masina il omor .

28. Dec .   Prognoza a fost proasta . In loc de 30 de cm s-au mai depus 60 . Masina de curatat a ramas blocata si maimutoiul a venit la mine sa-mi ceara lopata . I-am spus ca am rupt deja 6 curatand rahatul ce mi l-a arunncat in fata curtii. Era cat pe ce sa-i dau in cap cu lopata .

4.Ian       Am iesit din casa in sfarsit . M-am dus sa cumpar de mancare si la intoarcere am lovit un cerb. Auto avariat in valoare de 3000$ . Bestiile de cerbi trebuie omorate. Sunt peste tot . De ce oare nu i-au impuscat toamna trecuta .

3.Feb      Am dus masina la mecanic . Incredibil cat a ruginit masina de la sarea pe care o arunca peste tot , ca sa topeasca zapada , si tot degeaba .

10.Mai    A nins din nou ! Ma mut in Florida ! Nu-mi pot imagina cum cum cineva normal la cap poate trai in Canada asta .

2 comments:

Faze si scheme said...

:)) Mda, amuzanta situatie :))
Si pana la urma cum a ramas?

MMA said...

Nu stiu cum a ramas cu autorul, dar eu una m-am mutat din Montreal, e drept ca nu in Florida, dar undeva unde e mai cald si mai putina zapada iarna.