Sunday, July 24, 2011

Weekend

Weekendul asta a fost mai linistit, mai domestic. Vineri seara am mers la niste prieteni la un poker, unde nu a fost prea multa lume si ne-am intors pe la 12 noaptea, devreme, fata de alte dati.
Simbata rufe, curatenie, calcat, mincare, ceva piscina in familie si un gratar. Plimbare cu fiul si catelul dar nu mult, ca a venit ploaia.
Azi, sculat,facut iar ceva prin casa si bucatarie (astea nu se termina niciodata), plecat la un magazin, unde baietii m-au lasat sa imi fac manichiura si pedicura si ei au plecat la alt magazin, mult mai departe. Salonul de unghii nu era deschis cind am ajuns, deschidea in 25 de minute, asa ca am intrat intr-un magazin din fata lui pentru niste cumparaturi, mai ales chimicale pentru piscina, ca ni s-a inverzit apa. Am facut cumparaturile dar nu am platit, am lasat cosul in magazin, am iesit si am intrat vizavi la unghii. Baietii au venit dupa o ora jumate, nu eram gata, dar le-am spus unde e cosul asa ca au intrat, l-au luat, au platit ei, le-au dus la masina, le-au incarcat si pina au fost ei gata am fost si eu. Am plecat la un restaurant chinezesc aproape de unde lucrez eu. Eu am mai fost acolo si in saptamina cind am fost acasa l-am dus si pe fiimeu. Sotul mergea prima data, nu i-a placut, dar am mincat si apoi am venit acasa. Acasa toata lumea program de voie. Sotul s-a dus in piscina, copilul nu a vrut, eu la TV, catelul (ii facusem baie dimineata) s-a asezat linga canapeaua pe care eram eu si atitea gaze a dat ca era sa ma omoare.
Am mai si atipit putin uitindu-ma la un film. Acuma ma tot rog de ei sa le dau sa manince si nu vor....i-am dat catelului si vad ca nici ala nu maninca, ca a mincat mult inainte sa plecam.
Afara o furtuna dementiala, ploua ca la balamuc, pe deoparte e bine ca uda iarba si gradina, florile, dar pe de alta parte ploia nu face bine la apa din piscina care si asa s-a inverzit. I-am pus solutii si prafuri in ea cind ne-am intors din oras. Pe sot nu l-a deranjat nici ca am pus chimicale nici ca apa e verde, el a facut baie asa.
Am aflat de la o prietena in seara asta vorbind cu ea la telefon ca am putea sa o transformam pe sare si ca nu mai avem probleme cu alge, verzeala si e mult mai economic decit clorina si alte chimicale care le bag, pentru ph, pentru alcalinitate si etc.
Am inceput sa ma documentez pe internet, daca nu o facem anul asta ca tot am luat o groaza de chimicale azi, plus ca ar trebui sa aruncam o groaza de apa din ea sa montam sistemul nou, sigur o facem la anul. Deci de la anul vom avea apa sarata nu clorinata, mai sanatoasa si fara probleme cu algele...
Cind am ajuns acasa, am fost cu masina mea, vedem ca un cauciuc e desumflat, spate stinga, ba vedem si pe unde iese aerul. Duminca ora 3 dupa amiaza, nu aveam unde sa mai mergem sa mi-l faca. Acuma ma uit la el din ora in ora. Sotul zice ca va fi ok sa merg cu ea la servici miine. Linga serviciul meu e si un garaj, o sa o duc sa mi-l faca, asta daca pina miine dimineata va fi la fel, daca nu va trebui sa ma duca sotul cea ce nu imi suride, ca va trebui sa astept dupa el, el care niciodata nu vine acasa la aceiasi ora. Unu e ca de multe ori are sedinte, alta e ca lucreaza in America si in functie de trafic si citeodata sta putin la vama citeodata sta mult.
Poate nu se mai desumfla f. tare in seara asta si miine daca imi baga putin aer cu pompa de picior cit sa ajung pina la servici va fi bine, ca de lene si caldura nu a avut chef sa imi puna roata de rezerva...ce sa-i faci, e duminica, scuze.....
Ce e bine, ca saptamina asta copilul sta acasa si nu se mai duce la camp. Va merge cealalta, asa ca macar nu mai trebuie sa il duc si pe el cu cauciucul desumflat.
In rest saptamina usoara si frumoasa tuturor....si in cursul saptaminii ca nu am timp sa scriu va mai pun glume, bancuri, etc....
Nici acum nu am primit pozele de la camping de la prieteni, dar ne-am facut planuri de un altul. Weekendul care vine e weekend lung si daca nu e totul ocupat deja s-ar putea sa mergem, daca nu sigur mergem celalalt weekend.

No comments: