Thursday, July 7, 2011

Pe scurt

Weekendul cu musafirii si prietenii a fost nemaipomenit, am dansat afara, mincat si baut vineri pina la 3 dimineata, vecinii nostri pentru ca era ziua Canadei au aruncat artificii, simbata seara o furtuna incredibila, cum nu am mai vazut de cind sint aici, deci am avut de toate. Simbata dupa furtuna seara pe la 8 am plecat cu masinile la plimbare. La masina mea din cauza inundatiilor care s-au produs in oras dupa furtuna i-am pierdut numarul de inmatriculare din fata. Am observat duminica dupa amiaza, au plecat baietii mei sa il caute si l-au gasit pe o strada, au parcurs acelasi drum. Duminica au plecat musafirii, luni la servici. Dupa o saptamina de vacanta si doua saptamini de greva a postei canadiene, biroul meu era acoperit, de nu se mai stia nimic. Am avut o saptamina plina la servici dar si acasa, spalat lenjerii, prosoape ca s-au murdarit maldare de prosoape cu piscina cu dusurile cu atitia oameni in casa......Iar azi pregatiri pentru camping, miine dupa servici plecam in camping si ne intoarcem duminica seara,luni la servici din nou. O ora am stat pe telefon in seara asta cu prietenii sa ne amintim sa nu uitam ceva, ia tu sarea, ai cumparat tu aia, nu mai iau eu cealalta, daca ai pus tu setul de poker, nu uita sa iei miine baterii pentru casetofonul ala, care poate pleca mai repede de la servici...ia tu spray de tintari si asa mai departe. Nu pun poze din weekendul trecut, poate voi pune cu cortul din weekendul asta, nu promit, ca si la aparatul nostru s-au terminat bateriile. Eu miine pina la 5 dupa amiaza lucrez, fug acasa, incarc bagaje si mincare si mergem la niste prieteni, care vor incarca si ei in masina mea care e minivan si e mai mare. Altii nu vor veni miine seara, vor veni simbata dimineata si vor sta cu noi pina duminica. Weekend placut tuturor!

No comments: