Wednesday, July 6, 2011

Bancuri

1) Întrebare: Ce face o blondă când află că 90% din accidente se întîmplă în casă?
Răspuns: Se mută.


2) Femeile se împart în două categorii: Doamne şi Doamne Fereşte!


3) De ce a inventat Dumnezeu blondă?

Simplu. Oaia nu era în stare să aducă o cutie de bere din frigider!


Da' cum de a inventat Dumnezeu bruneta?

Şi mai simplu, nici blonda nu era în stare să o aducă!



4) De ce latră câinii la roţile maşinilor ?

Păi tu ce ai face dacă ţi s-ar învârti capacul de la WC?


5) Bărbatul ideal nu bea, nu fumează, nu se droghează, nu înşeală, nu înjură şi nu există.


6) Un bâlbâit sună la poliţie:- Aaaallloo,...ppolliţia?

- Da domne, ce s-a întâmplat?

- Aaam uun ccadavvru llângă mine!

- Vă rog să-mi spuneţi adresa unde vă aflaţi!

- Ssunt pe sstrada Cococ…

- Pe Kogălniceanu?

- Nnnnuu.

- Domne, când ştii să-mi spui strada pe care eşti, atunci să mă suni!

Stă omul vreo 2 minute şi se hotărăşte să sune iar:

- Aaallo, ppoliţia?

- Da domne. Ce s-a întâmplat?

- Dddoamnă, aam uun ccaddavru llângă mine.

- Şi ai aflat pe ce stradă te afli?

- Pe Coco ...

- Pe Kogălniceanu?

- Nnnnuuu.

- Domne, dar ţi-am mai spus să mă suni când ştii să-mi spui pe ce strada te afli.

Se enervează bâlbâitul şi după vreo 5 minute îşi ia inima în dinţi şi sună din nou:

- Aaallo, ppolliţia?

- Tot tu eşti domne?

- Ddar vv-am mai spus ccă aam uuun ccadavrru llângă mine!

- Am înţeles asta, dar tot nu mi-ai spus dacă eşti sau nu "pe Kogălniceanu".

- Nnnu, ddaar ll-am aadus acolo.


7) Un beţiv mergea pe stradă. La un moment dat, se opreşte în faţa unui panou publicitar. Se uită... se uită... şi zice:

- La viaţa mea, beţi criţă am văzut, beţi morţi am văzut, dar beţi pepsi niciodată.


8) Exista 3 feluri de bărbaţi care nu înţeleg femeile: cei tineri, cei maturi şi cei bătrâni.


Doi batrani :
- Ba tu cum stai cu cacarea, ca eu sunt cam constipat ?
- Aaa, eu n-am nicio problema ! Ma cac zilnic la 5 dimineata !
- Ba, esti nebun ! Te trezesti asa devreme ?
- Nu, ma trezesc pe la 8.

No comments: