Monday, July 25, 2011

Just another F........Monday!


Am ajuns cu masina la servici dupa ce mi-a mai umflat cauciucul dimineata cu pompa de picior si opresc vizavi de servici la garajul ala. Las masina in fata si intru si le zic ca am nevoie si eu de o vulcanizare la un cauciuc(barbatul meu, vorba aia inginer mecanic, mi-a zis de acasa de seara ca nu se poate sa puna petec, dupa cum arata, si ca mi l-a spart cineva intentionat, ca am mai avut un cui luat de mine la alta masina si ala a fost pus dop, reparat si scapat ieftin sub 20 de dolari. Tot el mi-a spus ca nu va putea fi reparat si daca trebuie sa schimb cauciul va trebui sa le schimb pe amindoua)Eu de alta parere, ca poate fi reparat ca prima data, cind am luat cuiul. Deci opresc la aia, era unul in birou, ii spun ce vreau zice ca ei nu incep pina la ora 8 si ca ma costa 35.72, ma gindesc eu, mama ce scumpi sint astia dubli decit ce am platit la Walmart, dar asta e, sint aici aproape de servici, peste strada, nu trebuie sa astept pina la ora 5 dupa amiaza sa mai dau pompe la cauciuc, aveam pompa de picior la mine, si asta e. Le las nr. de telefon, cheia de la masina, ala nici nu a iesit sa vada cauciucul, poate era numai functionar, nu si mecanic, eu traversez strada si intru la servici.
La 8.20 ma suna, ca cauciucul nu se poate vulcaniza are o gilma si o taietura si ca trebuie schimbat si mai bine sa cumpar doua, ca si asa nici celalte nu sint prea grozave si daca iau doua alea noi mi le pune in fata si cele mai bune din alea 3 pe spate si cu taxe ma costa 318.49. Drac, zic te sun inapoi sa il sun pe sot mai intii. Sotul zice sint cam scumpe la ei cauciucurile dar asta e, daca tot e masina acolo si asta e, da-i dracului de bani, eu ti-am spus ca nu se poate petici, ca asa era si ti-am spus ca va trebui schimbat si nu numai unul, amindoua, ca etc...
Sun inapoi la ala si zic OK, fa-le.
Dupa o ora ma suna ala de la garaj, ca problema cu cauciucurile e rezolvata, dar am o alta problema la tire rod stinga, ceva bara de pe partea stinga de la roata, care tine de directie si ma mai costa atita....tot asa stai sa imi sun sotul.... sun, da e nasol, si sint scumpi dar decit sa mai pierdem o zi sa mergem la alt garaj, da-i naibii de bani asta e, fa-o acolo. La final ce credeam eu seara ca ma costa 20 iar dimineata ca 35 si ceva, am terminat de platit 557 si ceva, ce mai rotunjim la 560. Ma suna cu 5 minute inainte de pauza mea de masa ca masina e gata. Ma duc si o iau. Revin, am mincat cu toate ca imi statea in git si ma suna fiimeu ca am mesaj de la doctor. Nu stiu daca am scris in postul precedent, dar simbata am fost cu el si la o clinica de urgente ca la camp vineri si-a nenorocit un deget, degetul mare de la mina dreapta.
Am stat acolo vreo ora, pina l-a vazut dr. si mi-a dat sa ii fac raza la deget, laboratorul de x-ray pe acelasi palier. Ma duc acolo imi spune ca ala e in pauza de masa si ca vine in 45 de minute. Ne-am dus acasa ca eram aproape, intre timp am mai scos rufe de la masina, pune-le la uscator, baga altele la masina etc. Ne-am dus inapoi, fa raza, ia filmele, mergi cu ele la cabinet inapoi la medic. Se uita ala pe filme, ma uitasem si eu pe culoar, nu se vede a fi rupt. Imi recomanda sa ii dau inflamatorii pentru adulti, doza de adulti ca e mare, nu numai ca are deja 12 ani dar e cit mine si plecam. Nu a vrut sa ia pastile ca se ia dupa taicasu....dar asta e alta poveste si mai nou o face pe barbatul....
Azi dupa povestea cu masina ma suna fiimeu ca e mesaj de la doctor, il ascult si sun ca mesajul era sa ii sun, fara detalii. Ii sun si la telefon imi spune ca a venit si raportul scris de la medicul radiologist, ca noua ne dadu-se doar filmele, un tehnician care facea razele dar ala nu le si citea si aia nu aveau medic pe weekend, asa si la telefon asistenta aia imi zice ca degetul e rupt. Sun acasa ii spun lui fiimeu ca trebuie sa mergem la dr. El zice ca nu e cazul, e umflat e vinat dar nu il doare. Eu zic ca trebuie sa mergem ca daca nu aia o sa sune la astia cu protectia copilului ca ce mama denaturata sint eu si aici nu te joci cu astia.......
Vin de la servici iau copilul, ajung la clinica unde e de urgente, lume multa, vorbesc cu proasta aia de la receptie si ii spun ca ei m-au chemat si ca nu e drept sa stau iar atitea ore. Ea zice nu ca vad alt doctor si ca e doar control, eu ii zic ca nu e control, ca l-au diagnosticat gresit simbata ca mi-au zis ca nu are degetul rupt, iar azi m-au sunat ca degetul e rupt, ia nimic ca sa astept. O ora pe hol, inca jumatate in camera si viine doctorita care este una f. de treaba, am cunoscut-o in alte ocazii iar ea nu avea nici o vina, il intreaba pe fiimeu pe scara de la 50 la 80 cum e cu degetul iar fiimeu ii spune ca e 99%. El de fapt mi-a spus de acasa ca nu are rost sa mergem la doctor dar eu am insistat una ptr. ca la telefon mi-a zis ca are degetul rupt si a doua ca astia sint foarte protectivi in ceea ce privesc copii daca m-au chemat si nu m-am dus, pot suna la aia de la protectia copilului ca sint mama denaturata si nu am grija de el.
Doctorita zice ca in raportul doctorului de la raze este ca s-ar putea, s-ar putea deci, cea ce nu mi-a zis la telefon, mie mi-a zis asistenta ca e rupt, deci in raport s-ar putea sa fie rupt. Tot doctorita spune ca copii se vindeca mai repede ca adultii si totul e ok. Deci o ora jumatate am stat acolo degeaba. Ce m-a enervat cel mai tare a fost aia de la receptie, care nu aici in Canada, nu are pregatire medicala si i-am explicat de la inceput care e problema. Eu inteleg ca, cazurile grave sa fie luate primele, dar asta e cind mergi la spital nu la o clinica.
Am avut o zi de rahat, cu multi nervi si dureri de stomac. Acum noapte buna, sint asa de obosita de imi vine sa vomit.
Si mai am si alte nemultumiri. Fac acte de caritate, trimit bani, in tara sa ajut pe unii necajiti, unii mi-au multumit altii de fapt unul am ramas masca....ii trimit email sa verific daca a primit banii cu toate ca i-am trimis prin paypal,,,raspuns inapoi.......asta esti tu? si nici multumesc, nici pupa-ma in fund, dupa ce i-am spus da sint eu...si am asteptat si nimic. Si eu care ma gindeam sa ii trimit lunar. Nu merita..........zau asa. Daca va intereseaza cine e dau detalii pe email. Ba va trimit si dovada.
Noapte buna!

2 comments:

salmi said...

Hmmmm, chiar ca ai avut o zi nasoala...sper ca azi sa fie mai OK. Zile usoare mei departe...

MMA said...

Merci mult Salmi. Azi e mai ok, cel putin pina la ora asta, la noi e 4 dupa amiaza.
Saptamina frumoasa si usoara si tie.