Monday, August 1, 2011

Conopida

Sotul meu a zis sa nu ii mai dau atita carne, asa ca azi am facut o conopida la cuptor. Mai trebuia si pesmet deasupra, dar am descoperit ca nu mai am in casa, ori l-am pus foarte bine de nu il mai gasesc, dar merge si fara.
Cu toate ca am fost libera, m-am trezit la 6.45 si am inceput cu treaba prin casa. Am calcat de dimineata apoi am fost in gradinita mea de zarzavat sa mai iau niste rosii. Era dezastru, plin de buruieni asa ca dupa ce am udat si am mai legat rosiile am smuls buruienile. Nu am facut poze ca inca arata jalnic, sint dezastru cind e vorba de agricultura. In orice caz, chiar daca era 9.30 dimineata, intr-o jumatate de ora eram uda, de caldura si umiditate, pina si parul de ziceai ca am iesit din dus. Asa ca am lasat agricultura si am intrat in casa la dus si alte treburi.
Si am fiert si niste porumb si mai facem si o salata....
Acuma am vazut ca pozele au iesit cam miscate, dar asta e....
O zi buna tuturor, eu trebuie sa plec sa duc copilul la petrecere, zi de nastere....

3 comments:

Unknown said...

Sa o luam asa :

este ora 10.22 am - sunt la birou si mananc stiksuri. Tu pui toate bunatatile pe blog - porumb fiert - gogosi si o tava cu ceva care arata SUPERB. Am uitat sa iti zic ca eu sunt mort dupa dulciuri si mai ales dupa cele facute in casa . Pacat ca fetele mele nu m-au mostenit.Lor nu le place decat inghetata si ciocolata.
ASA CA MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Mowgli said...

Si eu am descoperit in Canada placerea asta a gatitului. Acasa nu prea ma omoram sa fac mare lucru, aici fac tot ce-mi trece prin minte :)

MMA said...

@Catalin: scuze nu asta a fost intentia mea, dar te inteleg, mi se mai intimpla si mie cind sint la servici sa ma uit pe cite un blog si sa salivez.

@Mowgli: cred ca pentru ca avem ingredientele mai la indemina aici decit acasa, plus ca probabil si ducem dorul unor mincaruri romanesti...Imi place sa gatesc si mie, imi placea si acasa.
O zi buna, am citit pe blogul tau ca esti libera azi. Sper sa iti treaca si durerea de cap.