Wednesday, August 3, 2011

Imi bag picioarele in ea de viata

Si plec vineri camping. M-am cam saturat de viata si asa ca am zis sa iau o pauza. La noi e 10.28 seara si de abia am terminat cina. Eu am venit acasa de la servici la 5.20 pm, am scos gunoiul in strada ca miine ia gunoiul si am pus copilul sa tunda iarba macar in fata ca arata jalnic (primeste bani pentru asta si fiind asa de cald afara, mi-a fost mila sa il pun in alte zile) La 5.50 pm ma suna sotul, ca iar vine tirziu, nici o noutate ca de mai mult de o saptamina vine tirziu, probleme la servici, proiectare, cercetare, ceva crapa, si nici nu are voie sa discute de ce face el acolo, nu cu mine ca nu ma pricep la asta oricum, dar ii sugeram sa discute cu alti prieteni de-ai nostri ingineri pe la alte companii.
La 6.10 pm eu plec, las copilul acasa singur, e ok, ca e mare acuma, plec la niste prieteni care plecau in Romania sa ii duc la aeroport in Detroit, America. Imi iau si un prieten cu mine ca copilot ca sa nu ma mai ratacesc. Eu avind masina cea mai mare, ca putea sa ii duca el, dar nu incapea familia si bagajele in masina lui. Eu l-am pus sa si conduca, dar eu a trebuit sa merg, ca fiind granita intre Canada si America erau probleme daca ii dadeam masina si propietarul nu era cu ea.
Ajung acasa la 8.50 pm, sotul nu venise, fac dus, vine si sotul, 9.10 pm, eu eram deja la bucatarie sa pregatesc cina. Face si el dus, el beat de oboseala eu la fel. Am terminat de mincat, vasele au ramas in chiuveta. Daca nu am timp miine dimineata sa le spal le bag in masina, dar cred ca voi avea, sotul m-a anuntat ca el vrea sa fie miine la servici la ora 7. Asta inseamna ca el va trebui sa plece cind ma scol eu. Deja i-am dat instructiuni ce sa ia din frigider sa manince dimineata si ce sa ia la el pentru prinz.
Iar eu miine merg la servici, dupa servici cumparaturi, bagaje pentru camping si cina, care miine ar trebui sa fie mai speciala...e ziua mea, dar ce conteaza,poate ii duc la restaurant, dar nu stiu sigur ca daca sotul meu iar vine tirziu....deci nu ma pot baza.
Vineri dupa servici eu si cu copilul plecam camping cu prietenii. Deci miine neaparat trebuie sa le fac pe toate, cumparaturi, bagaje etc.
Ne intoarcem duminica dupa amiaza si nu voi avea timp de mare lucru de facut, ca luni merg la servici.....voi nu ma stiti dar eu sint maniaca curatenie si atita misto au facut unii prieteni ca imi petrec weekendurile facind curat si frecat ca acuma am inceput sa le dau dreptate.......mi se apleaca si vineri plec camping si imi bag picioarele in ea de viata......
Noapte buna, sint sictirita acuma si obosita.

13 comments:

salmi said...

La multi ani! Si nu te mai stresa, ca nu merita. ;) Viata e frumoasa, numai sa stii din ce unghi sa o privesti.

Unknown said...

Lasa ca e bine asa - sa te mai si odihnesti. Sa ia vreme fruoasa la cmaping si sa ne faci niste poze.

MMA said...

Multumesc mult. Sper sa ma odihnesc. O sa fac poze.
Viata e frumoasa Salmi, dar nu prea am timp sa vad asta. Sint intr-o continua alergatura...

Mowgli said...

La multi ani! Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de tot! :)

MMA said...

Multumesc mult Mowgli.
O zi buna si tie.

nina said...

La multi ani, fata draga!
Toti suntem intr-o alegatura, dar stii, unii dintre noi nici macar nu constientizeaza asta. Noi cel putin, ne mai oprim o clipa, mai scriem un rand, doua si macar in clipele astea cand privim in retrospectiva tot ce-am facut intelegem ca trebuie din cand incand sa ne bagam picioarele. :)
Have fun in camping!

MMA said...

Multumesc mult Nina.
Am avut intradevar fun camping. Iti doresc si tie in Delta, distractie placuta si vreme buna.

Anonymous said...

You'r totally correct with this blog post!!!

Anonymous said...

I am in accordance completely!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

May be the greatest article yet.

ECATERINA ECATERINA POPA said...

DECI....MA DISTREZ COPIOS..DOAR CE TE,AM DESCOPERIT!!!!! ESTI O SIMPATICA!!!

MMA said...

Merci mult Ecaterina. Numai ca in ultimul timp nu prea mai scriu.