Monday, August 8, 2011

Cadoul de ziua mea

Deci joia trecuta a fost ziua mea, dar eu cum am decis sa plec cu fii-meu camping cu prietenii vineri, dupa servici joi m-am oprit pe la citeva magazine pentru cumparaturi. L-am intrebat pe sotul meu la telefon cind am vorbit ziua de la servici la ce ora vine, ca sa stiu cu masa, ca in ultimul timp iar sta mult la servici si a zis ca nu stie. Nu numai, dar joi dimineata plecase la servici si inainte sa ma scol eu.
Dupa opriri la citeva magazine si la berarie (aia din Canada stiu despre ce vorbesc, iar pentru aia din Romania, e foarte enervant aici, in Montreal e ca in Romania, iti iei berea si orice alta bautura de la alimentara. Aici nu, trebuie sa te duci in alta parte magazin special si pierdere de timp) m-am decis ca e tirziu si pentru ca era ziua mea, ideal ar fi sa iesim undeva, dar o iesire inseamna si mult timp pierdut, plus ca nu stiam la ce ora vine sotul si aveam de pregatit si bagaje pentru camping, am decis ca ideal ar fi sa cumpar ceva de la un restaurant. Am venit intii acasa cu cumparaturile si era si sotul, ma asteptau amindoi cu cadoul. Au cazut de acord cu mine ca sa comand ceva si sa mincam acasa, ei intre timp au intrat in piscina, eu am spalat legume si pregatit sacose cu mincare pentru camping. Acum pozele cu cadoul dar si cina, comandata, nu facuta de mine. Din camping inca nu am poze, decit doua facute cu aparatul meu la care s-au terminat iar bateriile.  O sa le iau de la prietena mea, eu am fost fotograful la camping dar cu aparatul ei.





ei

Baietii au vrut peste, eu piept de pui.
saltele se umflau cu pompa care se punea la bricheta de la masina
Aici a inceput sa se puna cortul 1, ca la urmatoarele nu a mai mers aparatul.
Pun poze cind le iau de la prietena mea, sper sa fie curind ca nici pe alea de acum o luna nu le-am luat.

5 comments:

Mowgli said...

La multi ani inca o data! :) Tare fain e cand primesti cadouri :)

MMA said...

Merci mult Mowgli. Am primit si de la citiva prieteni cadouri, dar nu le-am mai pozat...am pus numai astea de la baietii mei.
Saptamina usoara iti doresc, ca am citit pe blog la tine ca nu prea erai asa de incintata de ziua de ieri....hai ca trece, mai am si eu zile proaste..bafta.

salmi said...

Si la noi e magazin separat de bauturi, in cele alimentare gasim doar bere slaba max. 3,5% iar vinuri doar fara alcool :). Deci stiu si eu ce vorbesti :)).

Ai avut pana la urma o seara frumoasa, ce e mai placut decat petrecerea in familie...

MMA said...

@Salmi: da e placut in familie cind nu ai timp altfel.
Uite ca nu stiam ca exista si alte tari cu reguli din astea. Caci in Canada asa e in afara de Quebec dar in America gasesti in toate alimentarile de la tarie pina la bere.
Aici nu numai ca trebuie sa mergi la berarie sa iei bere, dar daca vrei sa cumperi si vin sau vodca sau altceva, trebuie sa mergi in alta parte...alt magazin special numai pentru asta. E asa o pierdere de timp, ca daca ar fi in alimentara te duci le cumperi pe toate si gata....

salmi said...

Pai Suedia e cunoscuta pentru monopolul statului asupra bauturilor alcoolice. Macar le gasim in acelasi magazin :). Dar sunt tare scumpe...;).