Friday, August 12, 2011

E vineri!

Nu am prea multe planuri pentru weekendul asta. Planul este curatenie si rufe la greu miine, iar dupa amiaza am bilete pentru o festivitate in aer liber pe malul riului se numeste The Art of Eating. Food & Wine Festival. (Arta de a minca – festivalul de mincare si vin)
Compania mea a fost unul din sponsori, ca in fiecare an de altfel si intodeauna am primit bilete gratuit, dar nu am mers niciodata. Miine o sa merg. Am inteles de la colegii care au fost ca poti testa vinuri, manicare, asta ti-o cumperi singur si sint tot felul de formatii de muzica.
Incepe din seara asta si tine pina duminica. Eu am preferat sa imi aleg bilete pentru simbata.
In seara asta vine o prietena cu copilul ei la noi, asa ca miine dupa amiaza e mai bine.
Weekend placut tuturor!

2 comments:

salmi said...

weekend placut! Eu muncesc si maine si poimaine...e ultimul meu we la munca...in curand reincep scoala. :(

Unknown said...

Weekend placut si tie