Friday, April 8, 2011

Pijamalele

O sa ziceti ca am inebunit ca vreau sa vorbesc acuma despre pijamale, dar eu nu ii inteleg deloc pe canadienii astia, chiar daca traiesc aici de 16 ani. Au inventat "pajama day" in scoli, asta probabil ca Halloween care tine numai o zi in care se pot costuma, ce au zis hai sa mai inventam ceva. Cind fiimeu a inceput sa mearga la scoala avea 4 ani jumate, am inteles, o zi au avut pajama day, chiar i-am cumparat pijama noua sa aiba pentru ziua aia, cu spider man, cu toate ca avea acasa destule pijamale si tot cu tot felul de maimutoi, ca pentru copii. In al doilea an de scoala, iar, am inteles, era inca mic, merge inca o zi in pijama, nu am mai cumparat noi, i-am dat ce aveam acasa. Apoi povestea s-a repetat, dar crescind nu a mai vrut fiimeu sa mearga in pijama la scoala (exceptie acum 3 ani, a fost nostim, dar povestesc dupa) Ce nu ii inteleg eu pe canadieni este ca nu conteaza virsta, vin la alimentari in pijama, la orice ora din zi vezi pe cite cineva in pijama si mai mult femei, de toate virstele. Si am inteles de la colegi ca tineretul din ziua de azi, se duc si la colegiu sau la facultate citeodata in pijama, ca daca tot nu le zice nimeni nimic si se scoala tirziu, ce sa se mai schimbe, asa ca se duc in pijama......Nu o sa ii inteleg niciodata....mai ales ca eu sint o persoana care nu ies din casa nemachiata.
Acum vreo 4 sau 5 ani cu o zi inainte de Halloween se discuta ca a doua zi sa venim la servici toti costumati, si eu la misto am zis da in pijamale. O colega m-a luat in serios si a doua zi ea, era si singura costumata, era in pijamale si cind a vazut ca nimeni nu mai este s-a enervat pe mine si chiar s-a suparat pe mine, cam o jumatate de zi, ca eu am fost cu ideea si eu nu eram in pijama. Noroc ca ea nu lucra direct cu clientii, numai la telefon deci nu a vazut-o nimeni, oricum chiar daca o vedea aici nu e ceva iesit din comun aici si mai ales ca era halloween. Pina s-a terminat ziua i-a trecut si supararea cu toate ca eu rideam in hohote de ea, ca mi-a zis ca nu mai e suparata ca chiar se simte foarte confortabil.
Si acum povestea cu fiimeu : cind am ramas fara nici o bunica la noi, eu il sculam dimineata si ii puneam hainele sa se imbrace, dar il sculam exact inainte sa plec eu la servici si nu asteptam sa se imbrace. Era cald afara, stiu ca i-am lasat tricou si pantaloni scurti. L-am trezit si am plecat, cind a venit inapoi de la scoala, m-a sunat si m-a anuntat ca el si-a pus numai pantalonii dar bluza de pijama a uitat sa o dea jos si sa isi ia tricoul. Si l-am intrebat ce a zis doamna si mi-a zis ca doamna nu a zis nimic dar un copil i-a spus ca si el are un tricou ca a lui dar doarme noaptea cu el. Eu m-am distrat de el si de atunci il scol mai devreme si cind plec eu este deja imbracat, cu toate ca asta s-a intimplat acum 3 ani cind era mai mic.....
Acuma sa aveti un weekend placut si duminica voi avea, asa sper, si eu pijama day....dar numai in casa...

No comments: