Thursday, April 28, 2011

Nume blogg

Am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi schimb numele blogului ca eu defapt nu scriu nimic despre Canada si nici nu intentionez. Nu am avut nici o idee cind l-am facut si nici acuma nu imi vine, ca sa il pot schimba.
Uite ce fac eu in timpul serviciului (stati ca sint in pauza mea de masa care e de o ora). Am terminat de mincat si stirile le-am citit dimineata asa ca ma preocupa problema asta acum. Trebuie sa ma mai gindesc.
Dar apropos de servici, mi-am adus aminte de interviul care l-am avut la firma unde lucrez acuma aproape 11 ani.
Lucram temporar la o firma de brokeri, de ce zic temporar ca eram printr-o agentie care m-a trimis acolo sa inlocuiesc pe cineva care era in medical ca si-a rupt piciorul. Mai dadusem eu interviuri cred ca vreo 50 dupa toate veneam acasa foarte fericita, ca mi se parea mie ca totul a fost ok si ma vor lua. De la interviul de la firma la care lucrez am venit acasa foarte suparata de m-am certat si cu sotul....dar sa spun despre ce este vorba.
Ma prezint la interviu, dupa ce alerg ca nebuna pe autostrada de la firma de brokeri care lucram. Ajung la firma asta, parcarea lor era cu bariera, nu aveam card sa intru. Las masina in strada, in zona nepermisa, asta ca nu mai aveam timp sa caut si nu voiam sa intirzii sa fac impresie proasta. (am avut noroc, nu am luat amenda)
Intru la interviu cu o tipa, mai in virsta ca mine cu vreo 8 ani, care mi-a devenit si sefa pina la urma. Discutam despre contabilitate, softul de contabilitate, tot ce era legat de contabilitate....dar ma mai intreaba si ce am facut in ultimii 2 ani, care erau lipsa din CV de la ultima mea slujba care fusese la Montreal si prezent unde eram la brokeri, erau doi ani pauza...I-am raspuns ca am fost mama: I was mother....bun, mai discutam putin si dupa ce imi spune ea ca mai are si alte persoane pentru interviu, dar pina vineri se va lua o decizie, asta era luni sau marti, nici nu mai stiu, dar zice ea, vineri totusi voi suna pe toata lumea si persoana care va fi aleasa ptr. pozitia asta dar si pe cei care nu vor fi, mi s-a parut putin ciudat...dar ma rog. La urma ma intreaba: "Do you want to go modeling again?" (vrei sa continui sa fii model?) Eu am ramas putin perplex si am pus-o sa repete, a repetat din nou, eu ochii mari o intreb dar ce legatura are asta cu contabilitatea si interviul, nu intelegeam intrebarea ei. Ea zice pai nu ai zis tu ca ai fost model? Eu? da ca ai fost model aia doi ani. Atunci i-am zis, nu, am zis ca am fost mama. De data asta a inteles si ca sa o dreaga zice dar sa stii ca arati ca un model...Adevarul e ca acum 11 ani aveam 6-7 kg mai putin, era blonda, dar blonda platinata, din aia semafor si parul lung pina aproape de fund. La interviu imbracata de parca eram presedinta cine stie ce mari companii si chiar aratam bine. Atit ca inaltimea mea nu e de foto model, am numai un 1.64m.
I-am zis atunci sotului meu ca astia nu inteleg ce vorbesc eu si ca trebuie sa mai merg la cursuri de conversatie si eram sigura ca nu ma va lua.
Vine vineri, tipa avea numarul de la firma de brokeri la care lucram. Eram intr-o pauza pe jos cind ea a sunat. A vorbit cu o tipa de acolo care a binevoit sa raspunda la telefonul meu si mi-a lasat mesaj. Cind am revenit de jos si mi-a zis aia de mesaj, eu am crezut ca vrea sa imi spuna ca nu m-au luat, cum stiam de la ea ca va suna pe toata lumea, dar totusi am zis hai sa sun, ca asa era mesajul sa o sun si ca sa imi las loc de buna ziua, ca nu se stie niciodata....Sun, raspunde Patt asa o cheama si imi spune ca m-au luat pe mine. Eu, socata....nu am mai scos un cuvint, ea ma intreaba: esti ok? nu te bucuri? i-am zis: ba da..
Dupa o luna de servici aici am aflat ca ea povestise intimplarea cu modelul si la patronul meu, iar cind patronul meu a intrebat-o pe cine ai ales: ea a zis ca iau modelul! de nu mai intelegea nici ala nimic....Pai cum pe aia?
Si din octombrie 2000 lucrez la compania asta, de unde probabil ca voi iesi la pensie daca nu se intimpla altceva intre timp, ptr. ca imi place colectivul, patronul, ce fac, etc. Pacat ca Patt nu mai e la noi. S-a decis acum 5 ani sa plece la alta companie din motive personale.......Mai tin legatura cu ea, ultima data am vorbit la telefon in decembrie de ziua ei care e in aceiasi zi cu a mamei mele....
Si acuma trebuie sa ma gindesc.... ce nume sa dau eu blogului?????????????????????????????

2 comments:

salmi said...

sa fie un nume care simti tu ca te reprezinta. ;)

MMA said...

Hmmm, trebuie gindit...in weekend-ul asta, cit fac curat si altele prin casa, ca la noi nu e vremea de iesit, ploua de vreo doua saptamini de ne-a inebunit....de cred ca nu numai pe mine dar si pe altii din cauza vremii o sa ne caracterizeze depresiile....Weekend placut!