Wednesday, April 27, 2011

CHIRIAS NEPOFTIT

Am un chirias in casa care nici macar nu plateste chirie. Am cumparat casa in noiembrie 2001 (de fapt in noiembrie am facut contractul) dar in ianuarie 2002 s-au semnat actele cu avocatii si am preluat cheile. Multi ani de zile nu am avut nici o problema, dar anul trecut, era tot asa primavara, seara auzim un zgomot in podul casei. Eram in sufrageria de sus la televizor si auzim intr-un colt al casei, ca si cum freca cineva ceva sus.
Am ajuns amindoi la concluzia ca trebuie sa fie un animal in pod. A doua zi vorbesc cu colegii, mai studiez si pe internet problema. Cumpar naftalina, ca asa scriau multi, pui naftalina si fuge, nu mai vine.
Urca sotul meu si binenteles ca nu era nimeni acolo, era plecat, dar intr-un anumit loc era culcusul lui, mai incolo avea tualeta. Podurile la case aici nu sint asa accesibile, adica nu poti merge in picioare, nu sint prea inalte, plus ptr. izolatie, cind o construiesc, sufla in pod ceva ca un talaj, mai mult vata, nu stiu exact ce e. In orice caz a curatat sotul wc lui, a aruncat cu naftalina prin tot podul si apoi a mai luat si o scara inalta de la vecinul care lucreaza nu stiu ce si are si din astea, ca a noastra nu e destul de inalta sa ajunga pina la acoperis.
A umblat pe acoperis, pe linga de jur imprejur sa vada pe unde ar putea intra, nu a gasit. Dupa doua zile a cumparat si o capcana, care e mai mult ca o cusca si a pus-o in pod. Nu s-a prins nimic, dar cred ca de la mirosul de naftalina nu a mai venit, in schimb 3 luni de zile mirosea si in casa a naftalina puternic.
Dupa aia nu am mai auzit zgomotele, capcana goala.
Azi dimineata imi zice sotul sa cumpar naftalina ca a auzit aseara iar galagie sus. Se pare ca iar a venit chiriasul si nu stiu daca e acelasi de anul trecut sau altul, nici macar nu stim ce este ca nu l-am vazut dar ce citeam pe internet poate fi orice, raton, veverita sau altceva...
In orice caz, incepe vinatoarea lui iar.....ca dee altceva nu avem ce face....afara ploua de vreo saptamina, deci nu putem gradinari...asa ca ne trebuia o ocupatie nu?

2 comments:

nina said...

Daca-i o veverita sa o pastrati. Sunt asa dragalase...

MMA said...

S-ar putea sa fie, ca sint multe prin zona, chiar m-am si speriat de una intr-o zi cind am venit de la servici, nu am bagat masina in garaj, am lasat-o afara pe drive si cind am coborit din masina veverita a fugit peste picioarele mele. Nu o putem pastra in podul casei ca e f. periculos, pot roade cabluri electrice....pot face nenorociri....
Aseara trebuia sa vada sotul meu, dar a venit prea tirziu de la servici. Eu am cumparat deja naftalina, ca asa am scapat anul trecut, caci in capcana nu s-a prins nimic.