Friday, October 7, 2011

Si ce am mai facut eu!

In primul rind am slabit 2 kg, dar nu numai cu sportul ala de 12 minute pe zi, ci am mincat numai pui si salata, de mi s-a acrit de atita pui. Ba pui la rotisor cu salata verde, ba la gratar si salata de spanac crud, am mai mincat si o supa de legume miercuri.....
Pe linga asta am spart, am talent la spart, dar cioburile aduc noroc. Saptamina asta am spart un castron, un pahar si o veioza....Asa si regimul imi da depresii sau sint foarte irascibila si cum ma tratez eu cind sint asa, fac cumparaturi......de haine, papuci, si alte chestii. Saptamina asta (ca eu nu am timp sa mai ajung si pe la magazinele astea, decit la alea de mincare si aici alta problema) am comandat pe internet de la o firma creme de ochi si creme naturale in loc de deodorant, sapunuri, sare de himalaya iar de la un magazin de haine am comandat 4 rochii si o pereche de sandale. Hei, au fost la reducere, vorba lui sotul meu, eu nu cumpar ca am nevoie, cumpar ca sint reduse......am multe haine cu etichete, dar ce conteaza...imi trece supararea. Amindoua comenzi sint din America asa ca le-am livrat la sot la servici....dar nu e nici o problema. Fost mea sefa avea obiceiul asta dar ea cumpara de aici si le tinea pe la servici, se mai imbraca cu cite o chestie noua (canadianca ce sa-i faci ca eu nu le imbrac pina nu le spal) si pleca acasa si o intreba barbata-su: da asta cind ti-ai luat-o ? si ea zicea: ah demult o am!
Eu macar nu am probleme cu sotul din cauza asta. Dar mai am o problema la care au inceput amindoi baietii sa sara pe mine, ca s-au saturat de carat, cica....de vreo doi ani de zile zici ca vine razboiul, sau asa m-a intrebat sotul, ca ma opresc la cite o alimentara in drum spre casa ca sa iau o chestie sau doua ce am lipsa si ies de acolo cu cite un cos plin. Asa s-a intimplat si azi, m-am oprit sa iau smintina lichida si m-a rugat fiimeu sa ii iau un anumit suc si seminte de floarea soarelui. Am iesit iar cu cosul plin si credeti-ma ca nu eram flaminda, ca astia zic sa nu te duci la alimentara cind esti flaminda. Problema mare a fost cind am ajuns acasa, sotul nici acuma nu a ajuns (e aproape 9 seara) iar eu cu copilul am carat totul in casa.....Frigiderul si congelatorul daca le deschid cad toate pe tine ca asa sint de pline si dulapurile de mincare la fel.......stau si ma intreb oare de ce am boala asta, si numai de vreo 2-3 ani. Cred ca din cauza ca trebuie sa gatesc eu in fiecare zi. Inainte cind venea mama un an, soacra un an, mergeam la cumparaturi simbata si cumparam ce ziceau ele........acuma zici ca am inebunit, ba ma mai uit si pe reclama din America de la o alimentara care e linga serviciul sotului si il mai trimit si pe el acolo, ca deh sint mai ieftine, sa imi cumpere.........cred ca daca am fi sechestrati in casa asi avea sa ne hranim un an de zile. Si mai am o problema, am inceput sa uit foarte mult in ultimul timp si tot cumpar hirtie igenica si servete de hirtie in prostie, ca nu mai tin minte cita mai am si am umplut sub scara de ele, in seara asta am vazut, ca copilul m-a ajutat de le-am carat in casa si le-a lasat in hol ca el era grabit sa se joace cu copii vecinilor afara, eu am dus restul in bucatarie si cind am dus hirtia sub scara, am vazut ce depozite am acolo, ca de obicei duceau ei, iar cind aveam nevoie tot la copil strigam sa imi aduca......nu mai am timp, nu mai apuc sa stiu nici macar ce e prin casa. Imi aduc aminte ca acum citiva ani, mama mea stergind praful si pe sus si pe jos, a gasit in bibleoteca de jos Noul testament, ea femeie religioasa a inceput sa il rasfoiasca si a gasit in el o bancnota de 50 de dolari, mi-a spus cind am venit acasa, ciudat ca pe vremea aia nu uitam atita, dar probabil ca statea de ani de zile. I-am dat-o ei cu forta, ca nu voia sa o ia.
Copilul a venit si el de pe afara, si-a facut dus si voia sa il astepte pe taicasu cu masa, ca eu am decis si in seara asta nu am mai mincat decit niste ananas, asta acuma dupa ce m-am dus sa ii incalzesc mincarea copilului, ca initial am zis ca nu mai maninc in seara asta si le-am pus masa numai lor, dar sotul e tot la servici, l-a sunat copilul, asa ca a zis ca maninca singur....m-am cam saturat de serviciul asta al lui, de 3 ani de zile de cind e in cercetare, ca inainte avea si el program normal si eram si noi o familie, mincam impreuna, stateam impreuna.........acuma e ca naiba, eu ma vad cu el dimineata, cind nu vorbim deloc, ca nu imi place sa vorbesc si nici lui, sintem prea somnorosi, plus eu am multa treaba dimineata cu pachetele si micul dejun, iar seara daca vine asa tirziu eu sint deja in pat....iar in weekend am ajuns sa ne certam.......unde naiba o sa ajungem? Problemele importante le discutam prin email de la servici la servici, iar el raspunde greu ca e mereu in sedinte, ca de aia si sta atita peste program, au cite trei sedinte pe zi, eu nu am vazut asa ceva, de aia nu mai au timp sa lucreze normal........dusi cu capul..
Dar hai sa nu ne mai plingem, pun poze cu gratareala mea de aseara..
De cind a venit frigul am mutat gratarul in garaj, dar acuma e iarasi vara, o fi vara indiana....
Si au inflorit si crizantemele


Si s-a dus dracului regimul meu, ca m-am apucat de mincat napolitane cu ciocolata, hai noapte buna!

1 comment:

Unknown said...

DA ! FRIGARUI ! MMMMMMMMMMMM