Wednesday, October 5, 2011

Ce am mai gatit aseara pentru baieti, eu numai am gustat, caci sint la regim. Reteta am luat-o de la Antonina

Puiul l-am cumparat gata facut ca nu mai aveam timp sa mai fac, am ajuns aseara destul de tirziu dupa o vizita la doctor asa ca dupa ce am pus cartofii la cuptor mi-am facut sportul de 12 minute. Cu puiul asta am rezolvat toata casa, inclusiv catelul si am si eu azi la servici linga o salata.
Am cautat aseara niste seminte de cimbru sa seman intr-un ghiveci in casa sa am pentru iarna si am dat peste o punga cu multe ceaiuri, puse de mama mea in 2008, habar nu am ce mai am prin casa lasate de ea. Le-am aruncat ca sint cam vechi, dar aveam tot felul pina si sunatoare....
Si acum alte mincaruri care le-am mai facut de curind .
Si mi-a venit ieri si uleiul de oregano care l-am comandat. O zi buna sa aveti!

2 comments:

Unknown said...

Bineinteles ca era imposibil sa nu pui tu si ceva dulce pe masa ! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm

MMA said...

Tie numai la desert tii gindul! Vino odata in Canada si te tin o saptamina numai pe dulciuri.....HaHa