Sunday, February 27, 2011

Weekend

De abia asteptam weekendul lung, care a fost acum doua saptamini practic....dar totul a fost dezastru din pacate. Vineri seara sotul meu a venit racit rau. Simbata dimineata nici eu nu ma simteam grozav, dar am tras de mine si am facut ceva curatenie, nu prea mult, ca am si gatit cit sa mincam simbata si mi-am zis in sinea mea, nu-i nimic luni sint libera, mai fac si luni. Duminica eu eram ok, copilul ok, sotul bolnav rau..Dus copilul la patinoar dupa ce am fost sa facem citeva cumparaturi de sucuri naturale proaspete ptr. sot si alte chestii. Dupa patinuar am facut taxele la americani si cam atit. Seara rau si eu. Luni dimineata sculat la 5 cu tuse dureri in git si in piept. Luni o zi ratata, la pijama, doi bolnavi, dar macar copil sanatos.....si catelul era sanatos. Norocul nostru ca toti eram liberi luni, dar nenorocire mare, iarna nu ne-a iertat si de pe la miezul noptii si pina dupa amiaza luni ninsoare continuu, 35 de cm, asa ca cu toata raceala si starea care o avea, sotul cu copilul ( caci la mine era cam prima zi la pat si nu am putut sa imi schimb nici pijamaua, decit seara cind am facut un dus si am pus alta curata, asa eram de rau) au fost nevoiti sa iasa sa dea zapada la o parte ca altfel nu puteam iesi marti dimineata cu masinile, asa era de mare. Toata saptamina ne-a tinut asa, cu toate asta nici unul din noi nu a lipsit de la servici. Weekendul asta, nu prea grozav, ca inca tusim, dar am reusit ieri sa facem treburile casei, unele care nu le-am facut cu un weekend inainte. Azi, duminica, nu prea buna, vesti proaste din tara....sper sa fie totul bine. Azi am petrecut in familie, cu inca un copil, prieten de-a lui fiimeu si cu gindul la cei de acasa. Le-am facut langosi cu brinza si acum ne pregatim de seara.
Fiind foarte noua la blogareala inca nu m-am descaltat cum sa pun poze in posturi, am incercat sa introduc aici si imi spune ca nu am spatiu suficient ca trebuie sa cumpar, ei mai dracie, adica toata lumea plateste sa puna poze pe blog? parca nu imi vine sa cred.....voi afla eu pina la urma.

No comments: