Friday, February 18, 2011

Traficul

Azi e vineri si ar fi trebuit sa fie o zi asa linistita si fericire ca e vineri, cam asa sint de obicei vinerile mele. Dar de dimineata m-am iritat. Sint unii care nu prea stiu sa conduca , asa cred (e drept ca eu sint vitezomana, nu degeaba am luat amenda de viteza anul trecut, dar totusi ). Pe autostrada unde limita de viteza e de 100 km/ora ei conduc cu 80, iar cum am plecat tirziu iar de acasa, de am pierdut si stirile la radio, m-a enervat traficul. Nici pe banda stinga nici dreapta nu se mergea mai bine....La servici trebuia sa fie o dimineata frumoasa de vineri, dar a fost o zi agitata, mult de lucru, multe telefoane, oameni iritati, dar cum zicea o colega de-a mea de birou "Full Moon Tonight!" That's why all the "weirdos" are out and about! Mystery SOLVED!
Acuma sper sa am o dupa amiaza linistita pina plec acasa.....iar acasa, trebuie sa gatesc. M-am decis sa fac o mincare indiana azi...nu stiu ce va iesi ca e prima data. Nu ar trebui sa fie prea complicat ca am cumparat sosul la borcan, deci in afara de ceapa, bucati de pui si niste brocoli, torn borcanul si fac in loc de orez, cum de obicei cam maninca ei, eu am luat niste paste proaspete sa fierb. Eu nu prea ma omor dupa mincarea indiana de aia nici nu am incercat vreodata sa fac acasa, dar la baietii mei le place, si din cauza ca mie nu prea imi place mergem rar la un restaurant indian. Ce imi place mie la ei este desertul care e orez cu lapte facut cu scortisoara cum mincam si Romania cind eram mica, dar mai ales inghetata, fac inghetata de casa, zic de casa ca nu o cumpara de pe la fabrici, fiecare restaurant isi face inghetata proprie in bucataria lor de mango....care e f. f. buna. Hai ca daca mai vorbesc mult de asta o sa salivez de pofta.
Acum ca m-am mai calmat putin, ca de am avut pauza de masa si am rezolvat stresul cu mincare, va urez weekend placut. Si yupiiiii luni liber. Sper ca sa am timp si de pus desenele lui fiul meu scump pe blog....si sper sa am o dupa amiaza linistita la servici si traficul la intoarcere sa fie mai ca lumea, caci afara azi e soare si zapada s-a mai topit si simt primavara cum vine si ma binedispune.

No comments: