Friday, February 11, 2011

Februarie 11 2001

Am descoperit blogul in 2008,cind am ramas fara mama sau soacra care veneau pe rind la noi sa ne ajute cu copilul, eu lucrind, al meu sot lucrind. De cind s-a nascut fiul nostru in 1999 tot timpul a venit cineva la noi. Din 2008 fara voie am ramas singuri si cu toate ca stiam sa gatesc de mica, am cautat pe internet retete de mincare mai rapide, eu stind f. prost cu timpul, asa am descoperit blogurile, mai intii cu retete de mincare, apoi anul trecut am descoperit alte bloguri, unde lumea isi povesteste viata si a devenit ca o carte ptr. mine ficare blog pe care il citesc, ca vreau sa va spun sincer citesc cind sint la servici. Sa nu credeti ca aici nu se munceste, se munceste, la patron, dar eu fiind o persoana f. constiincioasa si f. stresata am invatat cum sa imi organizez timpul. Imi fac toata treaba din timp, chiar f. repede, sint persoana nu lasa pe miine tot ce poti face azi, f. organizata si atunci am timp liber. Cind am inceput sa lucrez la firma care sint mi s-a parut f. mult de lucru, dar apoi m-am obisnuit, plus ca am schimbat unele chestii predate in 3 zile de la persoana care trebuia sa o inlocuiesc.
Am descoperit blogurile si nu nuimai alea cu mincare, cum ziceam si de multe luni de zile zic ca o sa ma apuc si eu sa scriu, cu toate ca nu am talent la scris, dar mi s-a parut o idee buna, mai ales ca in ultimul timp uit f. des si imi pare rau ca nu am descoperit asta cind era fiul meu mic, asa tineam un fel de jurnal si avea si el ce sa citeasca.
Titlul la blog, nu am stiut ce sa pun,da sint in Canada, am fost emigranta, acum am cetatenie canadiana. Pot sa raspund la intrebarile celor care vor sa emigreze in Canada, dar eu am emigrat de multi ani, nu mai stiu daca sint aceleasi legi, dar ptr. cei interesanti, ma pot interesa.
Sa aveti un weekend placut si sper sa imi fac timp sa scriu si duminica.

No comments: