Tuesday, February 15, 2011

Februarie 15, 2001

Binenteles ca nu am avut timp sa scriu in weekend. Simbata muncesc ca nebuna acasa, curatenie, spalat, calcat, udat florile, mincare. Duminica de obicei ma odihnesc, dar duminica asta de dimineata am inceput sa fac o ciorba radauteana, pe care nu am mai reusit simbata, ca eram prea obosita si ptr. ca mi-am facut unghiile si altele.
Am primit ieri de la fiul meu o felicitare facuta de el, am sa o pozez, pe hirtie roz, desenata de el si mi-a scris in franceza. Partea nostima e ca nu numai mie si sotului meu a facut cite una, dar a facut una si la catel si i-a pus-o pe mocheta, eu am ridicat-o, el a pus-o la loc, ca cica e a lui si sa stea acolo sa o citeasca. Le voi fotografia pe toate 3 si le voi posta.
Acum sint la servici, cam obosita, nu am dormit bine asta noapte, dar ce bine ca am asa servici si ma mai pot odihni aici. Chiar azi dimineata ma gindeam ce ar fi fost sa am un servici care sa stau in picioare (si nu la calculator) ar fi trebuit sa stau acasa azi si sa sun ca sint bolnava.
De abia astept sa vina vineri, am weekend lung, luni liber oficial, sarbatoare aici.....ce bine imi pare..

No comments: