Friday, June 17, 2011

Vineri, ura!

Iubesc vinerea de cind ma stiu. Sint la servici (nu e nimeni aici), cu noaptea in cap, adica de la 7, caci copilul meu a plecat intr-o excursie azi si a trebuit sa il duc la scoala la 6.45. Asi fi putut sa ma intorc acasa, dar nu avea rost. M-am trezit la 5 azi si le-am cam facut pe toate pina am plecat.
Nu am mai scris demult ca nu am avut timp dar nici chef. La servici nu sint ocupata deloc, a fost o saptamina moarta, caci posta canadiana e in greva, nu vin facturi, nu vin cecuri, putina activitate, ma bucur ca eu mi-am facturat toti clientii inainte sa inceapa greva....trece timpul foarte greu si ma duc acasa mai obosita ca atunci cind muncesc.
Saptamina asta am cam sarit miscarea de seara, am fost numai luni si marti. In seara asta merg iar, daca nu intirzii prea mult, caci vreau sa ma opresc la un magazin sa cumpar un gratar nou si inca doua sezlonguri noi.
Au reduceri azi si va fi foarte aglomerat si probabil ca voi sta o groaza de timp la casa. Evenimentul se numeste Moonlight Madness si incepe la 6PM pina la 11 PM.
Miine e caruselul la romani, este un fel de petrecere cu mincare si bautura, muzica si voie buna la biserica romana de aici, de fapt se tine afara in fata bisericii si se vind bucate traditionale, mici, sarmale cu mamaliga, langosi, prajituri de tot felul, dar eu cumpar in fiecare an amandine. Incepe de la prinz si tine pina aproape la 2 noaptea. E foarte frumos, se danseaza afara si un prilej sa ne mai intilnim cu romanii care ii vedem mai rar. Din cite am auzit ar fi in orasul asta vreo 10000.00 de romani, nu pot spune sigur ca nu au venit niciodata toti.
Mai lucrez saptamina viitoare iar ultima din luna mi-am luat concediu. Nu inca nu plecam nicaieri (mai am inca doua saptamini de vacanta si tot nu stim ce vom face). Dar saptamina asta de acum voi sta acasa si ma voi ocupa de curatenie, gradina....si musafiri la sfirsit de saptamina, multi 8 persoane de vineri pina duminica...o familie din Romania si una din Carolina de Nord. De abia astept.
Acuma ma duc sa mai beau o cafea. Weekend placut tuturor!

No comments: