Tuesday, June 28, 2011

Doar poze

Sint acasa in concediu, dar sint foarte ocupata. Fac curatenie generala, cumpar, vind, am vindut masina veche, vopsesc usi, am mers la picnic la scoala la copil si astept musafirii care trebuie sa vina pentru 3 zile, trupa mare, plus prieteni de aici. Azi pun numai poze, care nu am avut timp sa le pun la timpul lor.

Iepurele prins in cusca.

Ne-am luat gratar nou.



Asa arata acum deckul dupa ce l-am vopsit.

Au mai crescut rosiile.


Si visinul, care i-am pus plasa ca le maninca pasarile.


4 comments:

salmi said...

Ce frumos e la voi...să aveţi zile frumoase şi sa vă distrati cu prietenii! Te pup.

MMA said...

Merci mult. Azi asteptam trupa. Eu deja am terminat ciorba de perisoare, am pus la marinat carnea de gratar si acusi fac si sushi.
Te-ai intors din Romania? ca am uitat cit ai zis ca stati.

Anonymous said...

Sall, sînt zoltybogata, ai spus să te anunţ cînd am cont PayPal, acum am

MMA said...

@Zolty, ti-am trimis ieri ceva.