Thursday, November 24, 2011

Sint nebuna!

sau spontana, luati-o cum vreti...Mai aveam 7 zile lucratoare de concediu de luat din cele 15 care le am pe an. Acum o saptamina m-am gindit ca ar fi bine sa le iau la sfirsitul lunii acesteia ca la sfirsitul lui decembrie nu e bine, nu ii convine patronului meu, ca sint si asa zile libere care trebuie sa ni le dea intre craciun si anul nou si i se pare ca lipsesc prea mult....Am stat dupa sotul meu tot anul sa isi ia cocediu si nu a putut din cauza ca e prea ocupat. Asa ca eu am decis sa imi iau ce mi-a mai ramas si sa intorc casa cu fundul in sus, sa fac croitorie sa gatesc, etc. prin casa...dar ieri la servici (era ultima zi ca de azi sint in concediu) m-a apucat un dor de duca....de soare, de plaja mai ales ca afara a plouat aici ca la balamuc marti si acuma e si frig, iarna e pe vine...asa ca am inceput sa ma gindesc si am hotarit, plec in Mexic cu copilul. La ora 16.30 eu cumparam bilete de vacanta pentru simbata asta. Si da am luat si plecam in Mexic la Riviera Maya hotel Grand Sunset Princess o saptamina......Lumea la servici la mine s-a crucit ieri de mine si de hotarirea mea. Dar azi si miine am timp sa fac bagajele ca simbata dimineata la 6 avem avionul. Mexic venim!!!!!!!!!!!!!!
Si poza cind cei de la radio au fost la clasa lui fiimeu cu micul dejun si cu un ghiozdan la fiecare copil din clasa.

6 comments:

Unknown said...

concediu placut. Asteptam poze din vacanta

Mowgli said...

Concediu placut, draga mea! Mexic e o destinatie la care si eu ravnesc si te invidiez :). Sa te bucuri de soare si sa ne aduci si nou poze :). Distractie nebuna!

MMA said...

Multumesc mult. O sa fac poze, normal!
De abia astept sa plec.
Mowgli sa stii ca Mexic iti recomand ca eu am fost si in Cuba si in Mexic, dar Cuba nu prea merita.

salmi said...

Concediu placut! Te invidiez...eu nu fac altceva decat sa stau cu nasul in carti...si visez la Thailanda. Acolo e raiul meu!

nina said...

Distractie placuta si odihna multa!

oakiepagination said...

MEGA - Gaming - DrMCD
i for Genesis Mega Drive and 서울특별 출장안마 Genesis Classics, 화성 출장샵 xrea rom download for mEGA. Start off with a classic collection of 전라남도 출장안마 games on your 천안 출장안마 Sega 광명 출장샵 Genesis