Thursday, November 3, 2011

Cum mi-am petrecut Halloweenul

Sa incep cu weekendul....Simbata m-am dat in stamba (pe linga curatenie) am gatit de zici ca aveam cumva nunta....am facut o ciorba de perisoare, ardei umpluti, chiftele, coaste de porc si altele, am si uitat..nu ma intrebati ce am avut (probabil pofte)....ar fi trebuit sa vina niste prieteni de la Chicago dar s-au razgindit, oricum mi-au spus de miercuri ca nu mai vin dar eu am gatit simbata de parca asi fi avut musafiri. Seara ar fi trebuit sa merg la niste prieteni la poker, nu am putut, m-a luat durerea de urechea stinga. Mi-am pus in ureche si m-am culcat, oricum eram frinta. Duminica scularea dimineata la ora 4 cu durere de ureche, am luat niste antibiotic ce aveam in casa si calmante si am bolit pina pe la prinz cind sotul meu s-a gindit sa mergem pina in America. Am acceptat ca eu aveam de dat inapoi 3 rochii si o pereche de sandale care le-am cumparat de pe internet si care nu imi erau bune, adica nu mi-a placut cum imi stateau pe mine rochiile iar sandalele prea strimte....
Am continuat duminica cu antibiotic, luni la servici 31 oct. si ziua de halloween. Noroc ca anul acesta s-a interzis la scoala lui fiimeu sa se mai mearga costumat, asa ca a fost mai bine pentru mine dimineata.....
Luni in pauza de masa am fugit la o clinica unde mi-am petrecut toata pauza de o ora, dar macar mi-a dat reteta, reteta care am lasat-o la farmacia de linga cabinet si le-am spus ca vin la 4 sa o iau (ca oricum mergeam la banca pentru servici) La 5 cind am terminat serviciul am fugit repede acasa sa maschez copilul, a fost iar vampir ca asta a vrut iar si a trebuit sa ii dau parul cu gel sa ii fac fata alba, si cu negru pe la ochi sa il dau cu singe fals etc....Prietena mea a venit cu fiisu si pentru ca eu aveam probleme cu urechea s-a dus singura cu copii. Asa ca eu am ramas acasa dar dupa citeva calmante pentru ca m-a mai lasat durerea si pentru ca culmea seara s-a incalzit afara spre bucuria mea ca copii erau cam dezbracati ca nu au vrut sa puna geci peste costume, asa ca am iesit in fata casei la dat bomboane ca pina atunci nu prea multi mi-au batut la usa cu toate ca am lasat lumini aprinse si in casa si afara, dar anul asta ca niciodata nu am ornat, nici macar bostan nu am cumparat....
Si uite asa a trecut si nici macar nu le-am facut poze la copii, nici macar la al meu, dar stati ca imi iau revansa acuma simbata cind avem petrecerea aia de care ziceam si ne costumam si voi face poze atunci. Pina la urma voi fi tiganca.....
O zi buna si o gluma!

Fraza anului spusa de castigatorul Premiului Nobel pentru medicina:

In lumea actuala se investeste de cinci ori mai mult in medicamente
pentru virilitatea masculina si silicoane pentru femei, decat in
vindecarea bolii Alzheimer. Din aceasta cauza in cativa ani vom avea
batrane cu bustul mare si batrani cu penisul tare.

 Dar niciunul nu-si va aduce aminte la ce servesc.

3 comments:

salmi said...

Sanatate multa, sper ca esti mai bine!

Hahaha ce am ras la final, super tare! Care dintre ei a spus-o? Au ramas doi din cei trei care au castigat...canadianul a murit in vinerea dinaintea decernarii...premiul a fost pentru imunologie si azi la curs profa ne-a spus ca tipul si-a prelungit viata cu aprox. un an, incercand pe el tratamente inca in cercetare impotriva cancerului, pe care el cu echipa lui le studia...m-a impresionat!

Unknown said...

Tare fraza anului

MMA said...

@Salmi: da sint bine acuma, inca pe antibiotic. Am citit in ziar ca a murit canadianul, dar sa iti spun drept nu stiu care din ei a spus-o.