Tuesday, December 13, 2011

Poze Mexic

5 comments:

Unknown said...

Superb - bineinteles
Presupun ca v-ati distrat bine - nu ?

salmi said...

Asta e un fel de Egipt al nord-americanilor :). Parca am vazut imagini din Egipt uitandu-ma la fotografiile tale. Se pare ca a fost frumos!

MMA said...

@Catalin, ne-am distrat foarte bine, partea proasta e ca am mincat prea mult, iar eu m-am ingrasat...
@Salmi: nu am fost in Egipt si nici nu prea am vazut poze de acolo, dar se poate sa semene..

Unknown said...

Lasa ca voi acolo aveti conditii sa faceti sport si o sa dai repede jos. :)

salmi said...

Am fost eu si uitandu-ma la fotografiile tale, parca am vazut concediul nostru din Egipt :). Si la fel, am venit cu kg in plus...a fost prima si ultima data cand am mers la all inclusive. Dar in Egipt nu poti altfel, noi nu suntem deloc genul...