Tuesday, June 7, 2011

E foarte cald

Daca pina acuma ne plingeam de frig si ploi, acum ne plingem de caldura. Nu e caldura care ne omoara ci umiditatea, de zici ca esti in sauna cind iesi afara. Sotul meu uraste vremea asta. Din punctul asta de vedere nu e bine aici, era mai bine in Germania.
Saptamina trecuta a fost o saptamina de cosmar, dupa servici am vopsit dekul toata saptamina, chiar si duminica cind am terminat in sfirsit.
Luni dimineata aproape ca nu mai puteam sa merg si imi era rau de oboseala si cred ca facusem si o insolatie duminica, ca am stat in soare de la 11 dimineata pina la 5 dupa amiaza.
Dupa servici luni, dupa ce ca eram frinta, dupa cina am mai iesit la plimbare, ca am promis unei prietene ca vom iesi in fiecare seara timp de o luna, ca sa dam jos din kg.  Am mers, mai in forta, nu plimbare din aia lenta, aproape doua ore aseara. Dar ieri nu a fost umed, a fost cald dar fara umiditate, iar aseara la 8 seara era placut chiar, adia si vintul. Azi e cuptor si probabil ca o sa dam jos si toata apa din organism. Am fost si cu copii, are si ea un baiat de seama la al meu.
Acum am aflat ca am un iepure in casa. Fii-meu a iesit in curte cind a venit de la scoala si iar s-a prins un iepure in capcana. A adus capcana in casa si i-a dat drumul si a scapat iepurele in casa. Pina la urma cica a reusit sa il prinda in capcana din nou, ca era dupa canapea....Acuma e in cusca si cusca cica e in casa, cica si catelul s-a obisnuit cu el ca nu mai latra si ne asteapta pe noi. Ba mai mult cica l-a botezat Tocanita, nu l-am intrebat inca de ce, ca sint la servici si eram ocupata, dar nu am de gind sa fac tocana din el.
Sper sa am timp sa ii fac poze si sa le si pun pe blog. In ultima perioada nu mai am timp de nimic, dimineata cind ma scol, jumatate de ora sint ca zombi.
Gata ca trebuie sa plec acasa, caci sint inca la servici, dar daca nu scriam acuma, acasa nu mai am timp sa scriu. Seara inainte de culcare citesc putin pe blogurile mele preferate.....si cam atit....nici tv in ultimul timp..

No comments: